Er der nogen der på amino har kontakt til nogen leverandør i postkasser - postkasser som overholder lovmæssige mål i henhold til PostDanmark. Har prøvet 2 store danske leverandører som virkelig gør stor prisskel på kunderne - (faktisk blligere i byggemarkeder).
- Det er godt nok også de 2 mærker som postkasseshoppen.dk forhandler, så måske det var en god idé at finde nogle andre mærker så du kan differentiere dig?
Har du prøvet at søge på google efter f.eks. postkasse, også kigget på de hjemmesider der forhandler postkasser? - Der er en del. Der må da kunne findes nogle mulige mærker, du kan forhandle.
Ved et hurtigt kig på nogle af hjemmesiderne, ser det ud til at mefa og allux gå igen mange af stederne, så måske du også bliver nødt til at have det på din hjemmeside? - alternativt kan du jo differentiere dig ved at føre andre mærker end konkurrenterne.
Grunden til den dårlige indkøbspris du ville kunne få hos Mefa og Allux, er vel at du vil købe ind i meget små mængder? - eller hvad svarede de da du sendte dem en forespørgsel?
Men det er ikke rimeligt, at jeg hænger de danske leverandører ud her på nettet og moralisere dem. OG uanset om det er store eller små mængder så skal de s... opføre sig ordentlig over for kunder - også potentielle
De polske og baltiske virksomheder er meget - meget længe om at svare på deres mails, hvis de overhovedet svarer.
Så derfor leder jeg efter impulser på Amino, som er i positiv repsons.
Hvis du stadigvæk er på jagt efter en god postkasseleverandør som kan levere kvalitets produkter, så kan jeg hjælpe dig med dette. Jeg er intern sælger hos DinBox Danmark A/S som er leverandører af inventar til den danske byggebranche.
Vi har egen produktion og udvider løbende vores produktsortiment, så har du behov for special-løsninger eller farver, så kan vi ofte være behjælpelige hermed. Vi har f.eks. lige udviklet en helt ny "Digital Postkasse" som ikke før er set på det danske marked.
Egen produktion betyder samtidigt at vi har mulighed for at levere kvalitets produkter til meget konkurrencedygtige priser.
Hvis du stadigvæk er interesseret, og gerne ville høre mere, er du velkommen til at skrive en mail til mig på: peter@dinboxdanmark.dk - Så kan jeg sende dig et produktkatalog så du kan se vores udvalg af postkasser (og andet inventar hvis det har interesse?)