Hejsa Jeg er i den uheldige situation at paypal har begrænset mine accounts så jeg ikke kan bruge dem mere. Da jeg har flere webbutikker havde jeg lavet 2 paypal accounts (begge premier) til at håndtere køb og udgifter. Jeg har så for nylig flyttet alle betalinger fra alle webbutikkerne over på den samme paypal account da jeg alligevel ikke kan se en fordel i at have det fordelt på 2. Den konto som jeg bruger til alle betalinger nu nåede så en grænse der gjorde at den blev midlertidigt bnegrænset mens de bekræftede min adresse og mit navn. Desværre efter 2 uger fik jeg så i nat at vide at begge konti er permanent begrænset og vil blive lukker om 45 dage hvor jeg kan få pengene der står derpå. Jeg har jo desværre begået den fejl at have 2 premier konti som er imod paypal reglerne. så ingen tvivl om at jeg har begået en fejl. Er der nogen der ved om det er muligt at få åbnet den ene konto igen ellers kan jeg jo ikke drive forretning hvis kunderne ikke kan betale til mig. Jeg har kunder fra hele verden og mange betalinger ligger på 10-20 kr så det er jo nok ikke lige sagen med bankoverførsel ;) Jeg tænkte at man måske kunne få den ene konto lukket så der kun er 1. Eller kan jeg oprette en ny efter de 45 dage hvor begge er lukket? Jeg har været nødt til at lukke mine webbutikker midlertidigt da kunderne jo ikke kan betale nu :( Så ville rigtig gerne have løst dette meget hurtigt.
På forhånd tak for hjælpen. Alan |
Jeg selv er ikke ret begejstret for paypal, de er ret tunge at danse med. Jeg skulle indsende min navneændringsattest da der stod et andet navn på mit kørekort, ja det er fordi jeg har fjernet mit efternavn og har fået mit mellemnavn som efternavn istedet for. Det har de så stadig efter 2 år ikke kunnet håndtere selvom jeg har indsendt alle de oplysninger de har bedt om.
Desuden er det helt vildt hvor meget de tager i % pr. ordre og så kan man ikke altid være sikker på at betalingerne rent faktisk står der selvom ordren er gennemført.
Ja jeg ville ikke bruge mere tid på det hvis jeg var dig ville jeg få en betalingskort aftale med nets el.lign.
Du kunne jo også prøve at ringe til dem og forklarer din situation, men erfaringer siger mig at de er ret firkantetede.