Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program skal jeg bruge til opsætning af min website?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har startet en lille affiliatesite ved hjælp af Mono.net. Men det er virkelig begrænset hvad man kan lave.
Jeg kan ikke selv skrive en hel hjemmeside i HTML, men jeg kender lidt til det.

Kan I fortælle mig hvad jeg skal bruge til at lave min website (muligvis webshop)?

Jeg ønsker muligheder som drop-down menuer, link på billeder, stor fleksibilitet af siden magner osv. I det hele taget bare stor fleksibilitet af opbygningen, så jeg virkelig kan sætte mit eget præg.

Jeg ved det måske er lidt meget at forlange, når jeg ikke selv kan kode. Men er det muligt, vil jeg gerne gøre det så billigt så muligt!

Jeg har kigget lidt på DanDomains webshop løsning.? Er det en løsning for mig?

På forhånd tak!

Casper

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 08:25

Hej Casper

Du skal finde ud af om du skal bruge en webshop eller en almindelig hjemmeside. 

Hvis du skal bruge en almindelig hjemmeside, så vil jeg bruge Wordpress. Det bruger jeg selv, det er super nemt, og faktisk er der ikke ret mange begrænsninger. 

Jonas Donbæk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 08:25

Hej Casper

Du skal finde ud af om du skal bruge en webshop eller en almindelig hjemmeside. 

Hvis du skal bruge en almindelig hjemmeside, så vil jeg bruge Wordpress. Det bruger jeg selv, det er super nemt, og faktisk er der ikke ret mange begrænsninger. 

Jonas Donbæk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 08:49

Hej,

Hvis det er en webshop du skal have, så mener jeg at Magento har helt ubegrænset muligheder :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:40

Mange tak for jeres svar.

Jeg vil kigge langt mere på WordPress.

Men til dig Jonas. Jeg har set, at du har lavet FodboldMania.dk sammen med din partner.
Er den lavet i WP?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 13:10

Det var da så lidt. 

Det lyder godt, du vil ihvertfald ike fortryde det! 

Jep, den er lavet i Wordpress. Hvis du har specifikke spørgsmål kan du bare skrive en PM eller email. jonasdonbaek@gmail.com Wink

Jonas Donbæk, 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:28

Mange tak Jonas. Det er stor af dig. Jeg vil helt klart gøre brug af dit tilbud, hvis jeg har nogle spørgsmål!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

CNybroe:

Mange tak Jonas. Det er stor af dig. Jeg vil helt klart gøre brug af dit tilbud, hvis jeg har nogle spørgsmål!

Medmindre det er desideret webshop, så vil jeg helt klart også anbefale dig wordpress! :-) Det meget fleksibelt, og mange på nettet kan nemt hjælpe dig igang. 

Vi tilbyder wordpress installation via vores one-click install - hvor du nemt kan sætte en wordpress op, uden at være programmør :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 18:15

Det var da så lidt! 

Det skal du endelig bare gøre. :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)