Jeg har startet en lille affiliatesite ved hjælp af Mono.net. Men det er virkelig begrænset hvad man kan lave. Jeg kan ikke selv skrive en hel hjemmeside i HTML, men jeg kender lidt til det.
Kan I fortælle mig hvad jeg skal bruge til at lave min website (muligvis webshop)?
Jeg ønsker muligheder som drop-down menuer, link på billeder, stor fleksibilitet af siden magner osv. I det hele taget bare stor fleksibilitet af opbygningen, så jeg virkelig kan sætte mit eget præg.
Jeg ved det måske er lidt meget at forlange, når jeg ikke selv kan kode. Men er det muligt, vil jeg gerne gøre det så billigt så muligt!
Jeg har kigget lidt på DanDomains webshop løsning.? Er det en løsning for mig?
Du skal finde ud af om du skal bruge en webshop eller en almindelig hjemmeside.
Hvis du skal bruge en almindelig hjemmeside, så vil jeg bruge Wordpress. Det bruger jeg selv, det er super nemt, og faktisk er der ikke ret mange begrænsninger.
Du skal finde ud af om du skal bruge en webshop eller en almindelig hjemmeside.
Hvis du skal bruge en almindelig hjemmeside, så vil jeg bruge Wordpress. Det bruger jeg selv, det er super nemt, og faktisk er der ikke ret mange begrænsninger.
Mange tak Jonas. Det er stor af dig. Jeg vil helt klart gøre brug af dit tilbud, hvis jeg har nogle spørgsmål!
Medmindre det er desideret webshop, så vil jeg helt klart også anbefale dig wordpress! :-) Det meget fleksibelt, og mange på nettet kan nemt hjælpe dig igang.