Det ved jeg nu ikke, synes da det er en meget frisk fremgangsmåde af en 15 årig.
Men når nu du er "webdesigner" "kan php" og "har eget firma", så synes jeg da du skal komme med nogle eksempler på dine kompetencer og opgaver du har løst.
Så får du nok flere svar;-)
Ja okay:) det ku' være, det havde jeg ikke lige tænkt på men jeg kan da lige fortælle lidt:)
Lige pt er jeg igang med at lære php, men jeg kan forstå php, og kan godt kode lidt selv fra bunden, men jeg er stadig i nybegynder fasen.
Jeg har nu snart udviklet et cms system(Meget grundlæggende) som indeholder et template system, så det er super nemt at integrere web designs, men det er dog lavet med hjælp fra tutorials.
Og jeg har lavet denne side for en kunde som jeg lige har smidt op på et midlertidigt domæne, da den ikke er lagt på det rigtige endnu.
Jeg kan også en del af det grundlæggende html og lidt css, men er også stadig i nybegynder fasen, så har jeg okay erfaring med photoshop, grafikken fra siden jeg linker til, er lavet i photoshop.
Og ja, jeg vil bare gerne ud at lære en masse ting om det og lære f. eks hvordan webberuaer gør når de skal håndtere en ny opgave, når de skal lave et nyt design, og hvordan de teknisk gør, og så selvfølgelig få noget erfaring:)
Mvh Christoffer