Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det tid til at søge praktik plads:) - mangler du en?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkes, jeg er en ung fyr på 15, der elsker alt det med iværksætteri, jeg har stor interesse inden for IT verdenen, og kan rigtig godt lide at beskæftige mig med web design, og programmering af websites - jeg programmere primært i php.

Jeg kan da også finde ud af meget af det tekniske ved en computer, og servere, og har også leget lidt med VB.

Jeg har eget firma, som arbejder med web design, så ved godt hvordan man taler til kunder - det mener jeg ihverfald selv:)

Men nu til sagen, jeg søger et web udviklings firma, som primært beskeftiger sig med php, og ja webdesign, den uge jeg søger praktik er uge 20.

Jeg kommer fra Roskilde, eller lige ude for Roskilde, i en lille by kaldt Vor Frue.

Jeg ved ikke om det er den rigtige måde at søge på, men er det ikke det man siger - vær ikke bange, men spring ud i det:)

Ihverfald, er jeg noget for jer, så smid lige en mail på info@craditec.com, eller send en PM

De beste hilsner Christoffer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:39

Er der slet ikke nogen?:)

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:58

Søg dem, istedet for at de skal søge dig. :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:06

Det ved jeg nu ikke, synes da det er en meget frisk fremgangsmåde af en 15 årig.

Men når nu du er "webdesigner" "kan php" og "har eget firma", så synes jeg da du skal komme med nogle eksempler på dine kompetencer og opgaver du har løst.

Så får du nok flere svar;-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:06

David Bograd:

Søg dem, istedet for at de skal søge dig. :-)

Mvh

David Bograd

Okay:) men jeg tænkte at det kunne jo godt være der var nogen som kunne være interesseret:) - men ja jeg havde også tænkt på at opsøge nogle folk:)

Mvh Christoffer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:24

presta:

Det ved jeg nu ikke, synes da det er en meget frisk fremgangsmåde af en 15 årig.

Men når nu du er "webdesigner" "kan php" og "har eget firma", så synes jeg da du skal komme med nogle eksempler på dine kompetencer og opgaver du har løst.

Så får du nok flere svar;-)

Ja okay:) det ku' være, det havde jeg ikke lige tænkt på men jeg kan da lige fortælle lidt:)

Lige pt er jeg igang med at lære php, men jeg kan forstå php, og kan godt kode lidt selv fra bunden, men jeg er stadig i nybegynder fasen.

Jeg har nu snart udviklet et cms system(Meget grundlæggende) som indeholder et template system, så det er super nemt at integrere web designs, men det er dog lavet med hjælp fra tutorials.

Og jeg har lavet denne side for en kunde som jeg lige har smidt op på et midlertidigt domæne, da den ikke er lagt på det rigtige endnu.

Jeg kan også en del af det grundlæggende html og lidt css, men er også stadig i nybegynder fasen, så har jeg okay erfaring med photoshop, grafikken fra siden jeg linker til, er lavet i photoshop.

Og ja, jeg vil bare gerne ud at lære en masse ting om det og lære f. eks hvordan webberuaer gør når de skal håndtere en ny opgave, når de skal lave et nyt design, og hvordan de teknisk gør, og så selvfølgelig få noget erfaring:)

Mvh Christoffer

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:35

Se, det var et langt mere realistisk billede af dine kompetencer - dit første indlæg var jo en ren salgstale, men dog uden at give et billede af, hvem du er og hvad du kan.

Salgstaler er skam gode, når du skal have job - men du skal jo have dine kompetencer først, og det skal du nok få, du er jo kun 15 år gammel og har mange gode kvaliteter allerede.

Nu har du vist hvem du er, hvad du kan, og hvad du vil - og nu kommer der sikkert et godt tilbud om en praktikplads:-)

Held og lykke med det!

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:39

presta:

Se, det var et langt mere realistisk billede af dine kompetencer - dit første indlæg var jo en ren salgstale, men dog uden at give et billede af, hvem du er og hvad du kan.

Salgstaler er skam gode, når du skal have job - men du skal jo have dine kompetencer først, og det skal du nok få, du er jo kun 15 år gammel og har mange gode kvaliteter allerede.

Nu har du vist hvem du er, hvad du kan, og hvad du vil - og nu kommer der sikkert et godt tilbud om en praktikplads:-)

Held og lykke med det!

Tak skal du have:) og kan fuldt ud godt se hvad du mener:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)