Du er desuden meget velkommen til at komme med nye input i min nye tråd, da det virker til du har meget erfaring indenfor e-handel.
Tak forde rosende ord,jeg kigger forbi tråden og ser om der er noget jeg kan bidrage med på et senere tidspunkt.
Jeg er nu langt fra den mest erfarne i e-handel, er nok nærmere bedre til at at komme med råd overordnet set i forhold til nogle af faldgrupperne, spild af tid & penge samt det kunderelaterede og sidst men ikke mindst alment "flueknepperri" i forhold til de åbenlyse fejl folk bare ikke ser
SEO, Google Analytics og andre nødvendige redskaber til brug for en succesrig webshop, der skal Du have fat i Martin Thorborgs E-Pusher
Det er en fornøjelse med skribenter der er hjælpsomme :-)
Jeg har allerede downloadet E-pusher Light gratis og forventer at købe rigtige når jeg har det hele på plads til at starte virksomheden.
Jeg er på ingen måde i tvivl om jeg kommer til at begå nogle fejl, som jeg selvfølgelig skal tage ved lærer af :-)
Jeg ved ikke hvad jeg forventede da jeg gik i gang med projektet men der er nok at gå i gang med, men så længe projektet er spændende så hjælper det på det :-)
Du er meget velkommen til at kigge forbi hvis du har tid og lyst til det, alle forslag modtages :-)