Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ønskes på Halv-Pris.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer Big Smile

Nu har jeg knoklet med at få første version op af - halv-pris.dk og nu mener jeg kun der mangler nogle få oversættelser på - "Tjek ud siden".

Jeg har også fået gang i min Facebook side igen, hvor i meget gerne vil synes godt hvis i har lyst Smile

Hjemmesiden er opbygget i Wordpress, hvilket har sine styrker og svagheder, men i må meget gerne kommentere og sige hvad i synes alt i alt, som jeg ved at der er rigtig RIGTIG mange der er ekstrem gode til herinde på amino!

Vil også lige slutte af med dette ikke kunne lade sig gøre uden amino. Tunsind tak Yes

V.H Casper Birch Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:58

Hej Casper

Jeg vil ikke kommentere selve siden - det er der andre, der nok skal. Jeg kunne dog være interesseret i en artikel om din side. Jeg har en blog www.pengekabalen.dk vedr. privatøkonomi og klikker du ind, vil du se en kategori, hvor jeg søger gode tilbud til mine besøgende. Hvis du er interesseret, må du gerne skrive en artikel og få et link til din side fra min.

Lad mig høre fra dig.

Michael

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 11:06

Hej Michael

Selvfølgelig vil jeg det, smider lige en mail Wink

Vh Casper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:07
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52

Jeg forstår ikke helt koncept men når jeg bestiller en vare igennem dig får jeg halv pris på den bestilt vare eller hvordan skal det forstås?

Lidt svært at overskue handelsbetingelser ingen underoverskrifter h1 eller h2 der del emmer.

Kontaktsiden lidt langt henne højre siden CVR nummer jeg sætte det tættere på kontaktformular derved vil jeg opdage det hurtigere.

Underside til produktbeskrivelse 2 ord er ikke nok til man forstår de fleste produkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:50

Jeg synes din side er flot og nem at finde rundt på. Jeg kan også godt li' at man kan sortere produkter efter prisleje. Jeg synes dog der mangler lidt info om, hvad det er for en butik. Sælger du bare alt muligt tilfældigt fra Kina, eller findes der en systematik i de produkter du tilbyder?

Hvorfor skal man oprette en brugerkonto for at få lov til at handle hos dig? Det er den slags 'kundechikane' som kan skræmme mig væk fra en webshop og lige i favnen på konkurrenten.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 18:51

Nu er de fleste ting rettet, har dog valgt ikke at gøre noget ved min kontakt side da jeg ikke kan se problemet med CVR nummeret står også i bunden. 

Men nu der ikke lige frem en systematik i de produkter jeg sælger blot at jeg kan tilbyde produkter som har en kvalitet som er i top og prisen er i bund (Selvom det måske er noget systematik), det kan være alt mellem himmel og jord.

Men det er måske ligefrem en underside som måske hedder "Hvorfor Halv Pris?" med noget tekst omkring hvad det drejer sig om?

Søger stadig konstruktiv kritik, så bare skyd løs :)

Vh Casper

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:58

Jeg synes der mangler noget call-to-action. Der er ikke rigtig nogle købs knapper eller "læs mere" på forsiden som leder en videre til at læse om produktet.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)