Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har brug for jeres ris og ros til vores nye hjemmeside.

vi er stadig ikke færdige, men jeg vil meget gerne høre jeres mening.

vi er et telemarketingsbureau som er lokaliseret på Filipinerne, vi starter en ny mødebookingdivision op.

Mvh mark Lindberg Wilken

http://3mtelemarketing.byggedomain2.dk/

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 08:38

Hej Mark,

Rent ud sagt, så ser den kedelig og ikke professionel udført . Der er ikke nogen harmoni i farvevalg. Stilen og strukturen er ikke up-to-date.

Prøv at få fat på en grafisk web-designer til at forberede designet (også logoet)

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Kim H T
www.mywebcreations.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 08:39

Teksten virker ret stor, menuen i toppen er lidt klodset og baggrunden bag menuen passer ikke til resten af designet. Logoet ser rigtig godt ud, men i mine øjne kan det godt se en lille smule pixeleret ud. Selve grunddesignet er rigtig lækkert, men der mangler en smule luft. Men det kan godt skyldes den store tekst. Billedet af damen virker som noget jeg har set før, det kan andre måske også synes, så du skal være sikker på at du har en godkendelse fra modellen at i har tilladelse til have hende som ansigt til jeres hjemmeside dette kan nemt afklares med en skrevet modelkontrakt. Jeg håber at du kan bruge min mening. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 08:43

mywebcreations.dk:

Hej Mark,

Rent ud sagt, så ser den kedelig ud. Der er ikke nogen harmoni i farvevalg. Stilen og strukturen er ikke up-to-date.

Prøv at få fat på en grafisk web-designer til at forberede designet.

Held og lykke med det

Med venlig hilsen

Kim H T
www.mywebcreations.dk

Jeg ville ikke kalde det kedeligt, for det SKAL virke professionelt for at man kanfå kunder. Det skal være nemt og overskueligt for at kunden kan finde rundt. Men jeg vil give Mark ret i at der ikke er harmoni i farvevalget. Prøv at afspejle dit logo i din hjemmeside. Det er meget dyrt at få en grafisk designer ind over sin hjemmeside, men i dette tilfælde kan det være en rigtig god idé netop fordi at det er så vigtigt at kunderne har tillid til én.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 08:56

Jeg synes den er ret flot, og enkel. Det at den er enkel gøre den jo bare mere brugervenlig. Dog mener jeg du skal prøve at eksperimentere, ved at give din menu lidt farve. Dette vil helt sikkert pifte din hjemmeside lidt op. :)

Tilmeldt 10. Nov 10
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 08:59

Hej Kim tak for den hurttige tilbagemelding, det er som sagt også et udkast og vi har også været meget i tvivl om farvevalget.

Mvh Mark

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folk burde generelt lige tag et kig på egne referencer samt egen hjemmeside og vurdere om det virkelig er så meget bedre, før man giver så hård kritik, som man ofte får herinde, når man beder om feedback på sin hjemmeside..
Selv er jeg grafisk designer og jeg kan ikke se at der skulle være galt med logoet rent grafisk, at det så ikke falder i alles smag er en anden ting.
Jeg synes farvevalget er fint og det er en enkel og elegant hjemmeside, men menuen trænger måske til et pift.

Fra Jammerbugt Marketing
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Jammerbugt Marketing Skrevet kl. 09:21

Hej Mark

Grund matrialet er godt, altså farvevalg, logo m.m. Men udførelsen er ikke skarp, grafikken er sløret, især er logoet 'pelset'. Jeg tror I ville vinde meget på at få rentegnet jeres logo og muligvis få tilføjet nogle effekter, så det ikke virker så fladt.

Rundingerne på hjørnerne på de 2 lysegrå kasser på undersiden 'priser' ikke samme antal px. Det er sjusk og det får en hjemmeside til at virke utroværdig når det ser ud til den er hurtigt bikset sammen.

Menubaren virker også noget hurtig, den er jo en stabil og bærende del af designet, så den kan med fordel gøres bedre. Gør den mere i øjnefaldende, det er jo den er navigationen på sitet.

Telefon-pige-ideen er også god, men hun virker blæst op i str. i mangel på bedre. Jeg ville gøre hende mindre central, muligvis sætte hende ned i kontakt-kassen. Det kan gøres flottere på mange måder...

I har gjort brug af mange forskellige skrift typer - det er forvirrende og unødvendigt. Vælg en til brøbtekst og en til overskrifter - husk at vælge webvenlige skrifttyper.

Alt i alt mener jeg at I er på den rette sti, men sitet skal gennearbejdes noget mere. Når I får tekst på, bliver det også afgørende for troværdigheden at jeres budskaber er klare.

/Anni

Tilmeldt 10. Nov 10
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 09:27

Hej Anni jeg er helt på linie med nogen af dine ting. og jeg vil også gerne have lov til at gentage at dette er forslag, jeg har som sagt ikke lagt mig fast på noget så derfor er utrolig fedt at i gider komme med konstruktiv kritk og forslag....

Mvh mark Wilken

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34

Jeg er enig i at logoet måske står en smule sløret, det kunne godt bruge en rentegning, synes ikke det gør noget telefonpigen er der hvor hun er, men hun burde måske gøre en smule mindre, da hendes hoved rager helt op i menuen. Desuden har jeg lagt mærke til nu at der er en pixelfejl i højre side af alle boksene, ca. 2 cm ned.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)