Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foretning uden ansatte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes I jeg skal gå i gang med, her tænker jeg på, at jeg i øjeblikketc har et godt betalt aftenarbejde, som jeg vil beholde. Jeg tænker mig at bruge nogle af dagtimerne til at tjene lid flere penge. Skal jeg starte noget selv, eller skal jeg tage et job hos nogen andre ? Takker for gode svar :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:55

Hej Sonnjo

Det er et spørgsmål som er besvaret uttalige gange her på amino, så lidt søgning på siden vil sikkert besvare dit spørgsmål :)

Jeg vil gætte på at du med 99,9% sikkerhed på et eller andet tidspunkt vil blive anbefalet at kikke nærmere på affiliatemarketing. Så det forslag kan du lige så godt få med det samme :)

Affiliatemarketing  er en måde hvor du kan tjene reklame penge på din hjemmeside. (MEGET groft sagt)

En søgning på google kan give dig lidt læsestof:

http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&q=hvad+er+affiliate+marketing&aq=2&aqi=g4g-o1&aql=&oq=&pbx=1&fp=b329cb7623bc4915

Kort sagt er affiliateamrketing en god mulighed for at lave lidt penge på nettet :)

Held og lykke

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13

Når du faktisk er i tvivl om dit valg og oven i købet kan finde på at lave en tråd desangående, synes jeg svaret må være tydeligt: tage job hos andre.

"Ægte" selvstændige ville aldrig være i tvivl..!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 00:15

Enig :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)