Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan udnytter jeg bedst min AdWords kupon?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bonjour

Jeg er den lykkelig indehaver af en rabatkupon på 400 dejlige AdWords kroner og en dejlig hjemmeside om musiknyheder. Siden er ganske ny og Wordpress temaet er ikke ideelt, men indtil jeg bliver en meget rig mand, og får en professionel WP-mester til at lave det perfekte nyhedstema til mig, er jeg jævnt tilfreds. 

Nå men, jeg har denne her AdWords kupon på 400 danske stykker guld og jeg ønsker at promovere Meantime.dk. Den lille del af min hjerne, der beskæftiger sig med markedsføring, har givet mig følgende muligheder:

1. Skaf trafik til Meantime.dk og håb på, at mine besøgende elsker siden, kommer jævnligt tilbage og måske bliver fan på Facebook. Meantime.dk er udstyret med en Facebook like-box, hvilket gør det nemt at konvertere folket til at blive fan på Facebook.

2. Skaf trafik til Meantime på facebook. Jeg vil, naturligvis, meget gerne have en masse faste læsere af Meantime.dk. Jeg ved selv, at det kan være svært at huske på mange forskellige hjemmesider, men hvis man dagligt bliver mindet om den, på Facebook, bliver det noget nemmere. Derfor tror den lille del af min hjerne, der beskæftiger sig med markedsføring, at det er en god idé at mine besøgende lige runder Facebook-siden først.

Er der andre snedige fiduser og hvad tror du er bedst?

Mvh,

Kristoffer Føns

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:50

Går ud fra at det er den fra Ivaekst? Den har jeg også, 440kr klar parat til at blive brugt. Jeg følger lige med, for at se hvordan jeg bedst bruger den til min side.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 14:22

Hej Kristoffer

Nu er det jo ikke så mange penge du har at gøre godt med. Find ud af hvornår dem du gerne vil have besøger siden leder efter dig. Brug nogle relevante søgeord, nemlig nogle som ikke er så generelle som musik f.ek.s er. Generelt bruger jeg mange penge om måneden på adwords så mit eneste råd er at du gør det så spcifikt som muligt.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 18:03

Hej Camilla. Tak for dit svar.

Jeg er godt klar over, at det på ingen måde, er det svimlende beløb, jeg har til rådighed. Jeg har også nogenlunde styr på, hvilke søgeord jeg skal smide mine kroner efter. 

Det var mere mht. om jeg skal sende de besøgende direkte til siden eller forbi Facebook først. 

Er der nogen, der har erfaring med at sende besøgende til en Facebook-side via AdWords?

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 00:29

Jeg plejer at smide disse kuponer i skraldespanden. De er jo alligevel ikke gratis at benytte (koster 80 kr. i opstartsgebyr). Jeg er på ingen måde AdWords-ekspert og ønsker heller ikke at bruge tid på at blive det.

Jeg ved bare, at sidst jeg prøvede AdWords fik jeg lige så meget ud af mine 80 kroner (det var vist endda kun 40 kroner dengang) som jeg fik ud af de IT-aktier jeg købte omkring årtusindskiftet.

Jeg siger ikke, at AdWords ikke virker. Selvfølgelig gør de det. Jeg siger bare, at jeg i hvert fald ikke har været dygtig nok til at få noget ud af de kuponer, jeg har fået.

/Kjeld

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:49

400,- kr. kan ikke bruges til andet end at lære systemet at kende. Jeg ville nøjes med 3-4 søgeord, slå indholdsnetværk, mobile enheder og søgepartnere fra.

Mener at opstartsgebyret trækkes fra værdikoden, hvis man vælger betalingskort.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)