Bonjour Jeg er den lykkelig indehaver af en rabatkupon på 400 dejlige AdWords kroner og en dejlig hjemmeside om musiknyheder. Siden er ganske ny og Wordpress temaet er ikke ideelt, men indtil jeg bliver en meget rig mand, og får en professionel WP-mester til at lave det perfekte nyhedstema til mig, er jeg jævnt tilfreds. Nå men, jeg har denne her AdWords kupon på 400 danske stykker guld og jeg ønsker at promovere Meantime.dk. Den lille del af min hjerne, der beskæftiger sig med markedsføring, har givet mig følgende muligheder: 1. Skaf trafik til Meantime.dk og håb på, at mine besøgende elsker siden, kommer jævnligt tilbage og måske bliver fan på Facebook. Meantime.dk er udstyret med en Facebook like-box, hvilket gør det nemt at konvertere folket til at blive fan på Facebook. 2. Skaf trafik til Meantime på facebook. Jeg vil, naturligvis, meget gerne have en masse faste læsere af Meantime.dk. Jeg ved selv, at det kan være svært at huske på mange forskellige hjemmesider, men hvis man dagligt bliver mindet om den, på Facebook, bliver det noget nemmere. Derfor tror den lille del af min hjerne, der beskæftiger sig med markedsføring, at det er en god idé at mine besøgende lige runder Facebook-siden først. Er der andre snedige fiduser og hvad tror du er bedst? Mvh, Kristoffer Føns |
Går ud fra at det er den fra Ivaekst? Den har jeg også, 440kr klar parat til at blive brugt. Jeg følger lige med, for at se hvordan jeg bedst bruger den til min side.