Vi er et par stykker der har lavet en ny hjemmeside som sælger eksklusive ure. Vi finder det ur som kunden søger, for eksempel Rolex, Hublot eller andre til en bedre pris end mange autoriseret kan være med på da de er bundet af producentens priser, og da vi ikke har noget varelager eller butiksomkostninger har vi ikke nogen udgifter.
Vi vil sætte pris på hvis i vil fortælle jeres mening om hjemmesiden og hvad der evt. kunne gøres anderledes (rigtigt domæne kommer).
jo.. altså for det første følger der jo et certifikat med til alle de ure vi sælger. For det andet får kunden og vi en kontrakt hvori der står vi garanterer at uret er ægte.
Tillykke med Jeres website og forretningside. Det er spændende:-)
Nu du spørger, så kommer jeg lige med mine 50 cents: Folk der responderer positivt på at blive tiltalt "De" er primært af "den gamle skole"...og oftest født før fanden fik sko på. Og folk i den alder - som giver mange penge for et ur - synes jeg slet ikke jeres profil og koncept henvender sig til. Så der er en disharmoni ved målgruppe, stil og koncept. Under alle omstændigheder ville jeg ændre "De" til "du".
Jeg synes også der mangler noget troværdighed over det hele. Den første tanke, når jeg ser websitet er, at det sikkert er produkter man kan brænde nallerne på. Det er svært at forklare hvorfor...og jeg er da sikker på, at I er helt reelle:-) Men måske er det et spørgsmål om at tilføje noget mere information om hvordan I kan skaffe urene så billigt. Eller også noget mere information om hvordan handlen, service og fremtidige reparationer, rensninger etc. skal foregå. Generelt skal I nok belyse hvordan alt det, som man ved man får fra en autoriseret forhandler, kommer til at foregå.
Jeg savner umiddelbart noget firmainformation og nogle handelsbetingelser.
Og ... allerede ved bestillling skal man lægge 50% af ... hvilken pris? I ved jo ikke endnu om det kan skaffes eller til hvilken pris. Hvordan er kundens sikkerhed i forbindelse med de penge, hvis i går nedenom og hjem i mellemtiden? Der må i op med noget mere information.
keank:
da de er bundet af producentens priser
Det er ellers noget af en påstand. En producent eller distributør må jo ikke diktere priser jf. konkurrencelovgivningen. Og i mange tilfælde kan en autoriseret forhandler købe urene billigere end på det "grå" marked.
Der er ganske mange grammatiske fejl på forsiden. Ikke for at være en grammarnazi, men når det er jeres vindue ud ad til, skal I nok sørge for at få dem rettet.
Vi finder det ur som kunden søger, for eksempel Rolex, Hublot eller andre til en bedre pris end mange autoriseret kan være med på da de er bundet af producentens priser, og da vi ikke har noget varelager eller butiksomkostninger har vi ikke nogen udgifter.
Hvis I ik kan købe direkte fra f.eks Rolex, hvilket i med 99,99% sikkerhed ik kan, så skal I vel også købe det ved en autoriseret forhandler. For ellers er der da ik de store muligheder for, at levere de omtalte mærker?
Urene skal komme et eller andet sted fra, og første step er altid mærket selv. Og Rolex sælger mig bekendt ik ure ud på nogen måde i parallelmarkedet. Desuden er alle Rolexure med serienumre, så Rolex kan straks se, hvem de har solgt uret til...
Så hvor er min garanti som kunde for, at jeg får et ægte ur?
Hmm ... det Zenith Defy Xtreme I har solgt jf. jeres side, er billigere på første link i Google - ikke meget, men alligevel ... :o)
Det er et spændende koncept, men også et marked hvor folk ved, hvad de vil have og undersøger markedet grundigt inden køb - og så har man typisk sin foretrukne leverandør der også forestår servicering af uret. Når vi er oppe i denne prisklasse, så er tillid vigtigere end de sidste 5.000,-
Vi har nogen forhandlere som vi handler med rundt om i landet og i Sverige og derfra har vi vores fulde garanti for at uret er ægte, og de certifikater og beviser som vi får, får køberen også.