Alt jeres indput omkring min webshopwww.net-marked.dk har hjulpet mig meget i processen. Jeg vil gerne få kommentar en gang til hvis det er nogle der gider. Uden jeres hjælp ville jeg ikke være kommet så langt. Vi har måske ikke det største sortiment på nettet (endnu) men heller vil vi have gode varer som vi kan stå ved. Et indput på opsætning og varer, samt evt. købegang vil være til stor hjælp
Titlen vil jeg ikke kalde velkomme ikke mange søger velkomme på google nå søger efter jeres hjemmeside sæt søgeord ind der og der siger noget om jeres hjemmeside og hele jeres domæne navn ligger i lige vel hvad nummer 1 på google , så brug nogle andre ord der, jeg mener denne her titlen <title>VELKOMMEN TIL NET-MARKED.DK Din kræmmermarked på nettet</title>
god ide med kontakt side med kontaktformular og Cvr. Nummer og telefon nummer derved lettere at kontakte jer.
Lange tekster ville jeg give underoverskifter det giver teksten mere overskuelighed og giver lidt SEO værdi vis laver lidt med dine søgeord i oveni , sådanne en siden her kunne du udmærket være underoverskrifter på http://www.net-marked.dk/shop/profile.html altså h1 og h2 underoverskrifter mener jeg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows