|
Den er sku smart nok, og ja sikker for den ene bil :)
Den er sku smart nok, og ja sikker for den ene bil :) |
er det dit firma?:) |
Det må siges at være blær! Og selvfølgelig og sikkert! Jeg gad også godt kende prisen, på en sådan "garage" :) |
Nice :) Tæt på min skole, er der noget lignende, som alle og enhver kan bruge. Den kan dog holde til mange flere biler :-) Den ligger på Nørre Allé ved Rigshospitalet, København. Det er pissesmart. Se evt. videoen nederst på siden. http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Anlaegsprojekter/Parkeringsanlaeg/NoerreAlle/Fakta.aspx |
Der er et hus i Holbæk (ved ikke lige hvor henne, men vidst omkring kløvermarksvej), hvor der også er sådan en garage. Ser ret blæret ud! |
Rigtig genialt, måske man skulle overveje at skaffe sig sådan en |
Jeg har lige googlet den og det ser ud til priserne starter ved 72000 dollars for en dobelt garage, så jeg tror jeg kan finde noget bedre at bruge mine penge til |
Jeg kan sagtens forestille mig at det koster en del, hvis man både skal have folk til at grave det kæmpe hul, og sætte det hele op :-) Bilen der skal i luften, har bare at huske håndbremsen! :D |
Jeg har i et års tid brugt anlægget på automatisk p anlæg på nørre alle - og er super glad for det! Der er 200 pladser automatisk under jorden. Bilen er tyverisikkret, der er ingen sne og man skal ikke pendle rundt. Ulempen opstår, når anlægget er nede. I starten var der en del indkørings problemer der godt kunne tage en dag eller to at løse (f.eks. folk der glemte håndbremsen). I dag kører det næsten perfekt, som bruger oplever jeg ihvertfald ikke mange ulemper. |