Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude,

Jeg overvejer at ligge nogel banner ud på forskellige hjemmesider for at kunderne skal få større kendskab til min hjemmeside.

Da det er første gang jeg prøver det, vil jeg gerne høre hvad sådan noget plejer at koste?

Mvh Branislav

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:21
Det kommer godt nok an på, hvilke hjemmesider du har tænkt dig? Det kan være alt mellem 50kr-10.000kr. Har du en ide om, hvilke hjemmesider du vil have bannere på?

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:30
Hej,
Du kan evt. vælge af bruge Google Adwords.

Der vælger du selv hvor mange penge du vil bruge, og hvilket område af verden og  hvilket ord, som dit banner skal reagere på.

Des højere beløb du afsætter, des flere gange vil dit banner blive vist. - Jeg har bla. lagt mærke til, at Saxo bank må have brugt en pæn sum på at komme frem mange steder.

MVH, R. Michael

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:51
Hej Branislav
Jeg er enig med Michael:

Start med AdWords. Hvis du skal se på, hvor du tjener mest pr. investerede krone, er det AdWordssøgeoptimering og link samarbejde. Bannere på andre sites skal være SUPER målrettede, hvis de på nogen som helst måde skal kunne konkurere med ovennævnte.

Jeg har skrevet nogle sider om, hvordan du får flere besøgende på EffektivMarkedsføring...

Mvh,

Christian

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:05
Det skal nu nævnes, at banner-reklamer sagtens kan trække besøgende til din side. Men det kræver, at de er blevet skruet godt sammen og kommer frem på de rette hjemmesider.

Jeg vil dog også anbefale, at du starter med søgeoptimering og adwords. Så kan du efterfølgende bruge banner-reklamer som supplement til disse, hvis du stadig synes, at det er nødvendigt :)

www.nfdesign.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 19:06
Du kan nemt komme til at købe katten i sækken.

Jeg anbefaler også Google

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)