|
Zinzino har været i Danmark i knapt 1½ år nu, og har oplevet en massiv fremgang på denne korte tid. Konceptet er enkelt: Rombouts i Belgien producerer maskinerne, kaffen, tilbehøret etc. og vi, som partnere distriburer det. Der er INGEN investering, INGEN binding og frem for alt INGEN risiko. "Seven" (Ørkan Sæles virksomhed) varetager al kunde- og forhandler support og klarer fakturering osv. Dette betyder at vi som distributører kan bruge vores tid på at formidle budskabet, og ikke skal bekymre os om at pakke varer ned, gå på posthuset med pakker, bestille nye varer hjem osv. Og vi har heller ikke behov for at have et lager liggende. Det eneste jeg har er en maskine til præsentation, og et lille lager af de forskellige kaffesorter - thats it! Personligt har jeg været meget tilfreds med at arbejde med Zinzino, og ser frem til hvad det kommende år vil bringe. Jeg kan kun anbefale folk med interesse i network marketing at kigge nærmere på dette koncept, da det slår alle andre koncepter jeg har prøvet. Hvis du er interesseret i at vide mere er du velkommen til at skrive: zinzino@mailme.dk - Og evt. kaste et blik på nedenstående hjemmesider. |
Dato: 20-02-2007 10:54:11 Forfatter:Escape the rat-race...Og vi har heller ikke behov for at have et lager liggende. Det eneste jeg har er en maskine til præsentation, og et lille lager af de forskellige kaffesorter - thats it!
Og... den maskine er så gratis formoder jeg - eftersom det ikke er forbundet med en investering at engagere sig i Zinzino ;-)
Og... det lager du har af forskellige kaffesorter er faktisk heller ikke et lager - for det har man jo heller ikke behov for nævner du ;-)
Så lad os lige tage den engang mere:
Hvad koster det for at starte op i Zinzino... hvad er det man kaster i spil når man signer op som distributør?
MVH
Lasse
Lasse
Bliv gratis medlem