Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velfungerende network marketing koncept

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved at Zinzino har været nævnt enkelte steder i diverse indlæg, men synes alligevel at jeg vil bringe det frem i lyset ved at åbne en tråd.

Zinzino har været i Danmark i knapt 1½ år nu, og har oplevet en massiv fremgang på denne korte tid. Konceptet er enkelt: Rombouts i Belgien producerer maskinerne, kaffen, tilbehøret etc. og vi, som partnere distriburer det. Der er INGEN investering, INGEN binding og frem for alt INGEN risiko.
"Seven" (Ørkan Sæles virksomhed) varetager al kunde- og forhandler support og klarer fakturering osv. Dette betyder at vi som distributører kan bruge vores tid på at formidle budskabet, og ikke skal bekymre os om at pakke varer ned, gå på posthuset med pakker, bestille nye varer hjem osv. Og vi har heller ikke behov for at have et lager liggende. Det eneste jeg har er en maskine til præsentation, og et lille lager af de forskellige kaffesorter - thats it!

Personligt har jeg været meget tilfreds med at arbejde med Zinzino, og ser frem til hvad det kommende år vil bringe. Jeg kan kun anbefale folk med interesse i network marketing at kigge nærmere på dette koncept, da det slår alle andre koncepter jeg har prøvet.

Hvis du er interesseret i at vide mere er du velkommen til at skrive: zinzino@mailme.dk
- Og evt. kaste et blik på nedenstående hjemmesider.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:01
Dato: 20-02-2007 10:54:11 Forfatter:Escape the rat-race...Og vi har heller ikke behov for at have et lager liggende. Det eneste jeg har er en maskine til præsentation, og et lille lager af de forskellige kaffesorter - thats it!

Og... den maskine er så gratis formoder jeg - eftersom det ikke er forbundet med en investering at engagere sig i Zinzino ;-)

Og... det lager du har af forskellige kaffesorter er faktisk heller ikke et lager - for det har man jo heller ikke behov for nævner du ;-)

Så lad os lige tage den engang mere:

Hvad koster det for at starte op i Zinzino... hvad er det man kaster i spil når man signer op som distributør?

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 20:32
:)
Ja, ok.
Jeg burde have vidst at nogle personer skal have det skåret ud i pap og ind med skeer.
Selvfølgelig er maskinen ikke gratis - der er intet der er gratis her i livet.

Læg mærke til at jeg heller ikke skriver at det er gratis at starte en forretning op - for det er det ikke. Men nævn mig et forretningskoncept som er 100% gratis at gå i gang med? Det tvivler jeg på nogen kan.

Hvad der menes med ovenstående er, at der ikke skal ligges en stor sum penge, og indkøbes en masse varer til distribution - ganske enkelt fordi at det ikke er distributørerne som varetager logistikken.
Det koster et beløb at signe op som distributør (2500,- Dkr). For dette beløb for man en maskine og 120 kaffepods - og beløbet svarer til hvad en kunde betaler for dette. Tanken her er selvfølgelig at du ikke kan sælge en maskine du ikke selv har prøvet eller kan vise frem for interesserede. Det er logik for burhøns. Du ville heller aldrig gå ind i en forretning og købe en vare du ikke kunne se demonstreret først???? Desuden bruger jeg maskinen privat, og er super glad for den så jeg ser ikke på nogen måde dette engangsbeløb som en opstartsafgift eller tilsvarende.

Men når du nu spørger, så jo - det koster ovenstående at starte op som zinzino distributør. Jeg vil stadig holde fast i at der ikke er tale om et lager af kaffe, da det jeg har liggende er til ejet brug. Jeg bruger så et par enkelte pods i ny og næ, når jeg skal vise maskinen for interesserede. Men man skal altså ikke have et lager liggende til at sælge videre af - præcis som jeg skriver i ovenstående. Hele ideen bag network marketing er jo netop at du selv bruger produktet/produkterne, så jeg kan ikke forstå hvordan dette kan komme som en overraskelse??

Hele pointen i mit indlæg er dog stadig at du ikke har en masse på spil. Det værste der kan ske, hvis det ikke fungerer for dig, er at du står tilbage med en espressomaskine som du kan bruge selv eller evt. sælge. Så jo, det mener jeg er det samme som "ingen risiko".

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 20:33
:)
Ja, ok.
Jeg burde have vidst at nogle personer skal have det skåret ud i pap og ind med skeer.

Læg mærke til at jeg heller ikke skriver at det er gratis at starte en forretning op - for det er det ikke. Men nævn mig et forretningskoncept som er 100% gratis at gå i gang med? Det tvivler jeg på nogen kan.

Hvad der menes med ovenstående er, at der ikke skal ligges en stor sum penge, og indkøbes en masse varer til distribution - ganske enkelt fordi at det ikke er distributørerne som varetager logistikken.
Det koster et beløb at signe op som distributør (2500,- Dkr). For dette beløb for man en maskine og 120 kaffepods - og beløbet svarer til hvad en kunde betaler for dette. Tanken her er selvfølgelig at du ikke kan sælge en maskine du ikke selv har prøvet eller kan vise frem for interesserede. Det er logik for burhøns. Du ville heller aldrig gå ind i en forretning og købe en vare du ikke kunne se demonstreret først???? Desuden bruger jeg maskinen privat, og er super glad for den så jeg ser ikke på nogen måde dette engangsbeløb som en opstartsafgift eller tilsvarende.

Men når du nu spørger, så jo - det koster ovenstående at starte op som zinzino distributør. Jeg vil stadig holde fast i at der ikke er tale om et lager af kaffe, da det jeg har liggende er til ejet brug. Jeg bruger så et par enkelte pods i ny og næ, når jeg skal vise maskinen for interesserede. Men man skal altså ikke have et lager liggende til at sælge videre af - præcis som jeg skriver i ovenstående. Hele ideen bag network marketing er jo netop at du selv bruger produktet/produkterne, så jeg kan ikke forstå hvordan dette kan komme som en overraskelse??

Hele pointen i mit indlæg er dog stadig at du ikke har en masse på spil. Det værste der kan ske, hvis det ikke fungerer for dig, er at du står tilbage med en espressomaskine som du kan bruge selv eller evt. sælge. Så jo, det mener jeg er det samme som "ingen risiko".

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:15
Dato: 26-02-2007 20:32:48 Forfatter: Escape the rat-race :)

Hele pointen i mit indlæg er dog stadig at du ikke har en masse på spil. Det værste der kan ske, hvis det ikke fungerer for dig, er at du står tilbage med en espressomaskine som du kan bruge selv eller evt. sælge. Så jo, det mener jeg er det samme som ''ingen risiko''.

Fair nok - pointen er forstået - omend indledningen giver anledning til at tro noget andet - netop derfor der tit opstår de misfortolkninger omkring MLM og dets virke.... 2.500 er peanuts i den store sammenhæng, udfra et "iværksætter-syn", men for mange er 2.500,- ikke "ingen risiko" ;-)

Men forstår din pointe - og har helt fat i hvad du mener - også i det oprindelig indlæg - blot ingen grund til at køre på slidte frase med "ingen risiko" - for det er ligegyldigt - det er ikke det folk skal vurdere en god forretning på - men snarere HVAD de får for "den lille risiko" (2.500,-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:20
Dato: 26-02-2007 20:32:00 Forfatter: Escape the rat-race :)
Ja, ok.

Hele pointen i mit indlæg er dog stadig at du ikke har en masse på spil. Det værste der kan ske, hvis det ikke fungerer for dig, er at du står tilbage med en espressomaskine som du kan bruge selv eller evt. sælge. Så jo, det mener jeg er det samme som ''ingen risiko''.

Jeg kan godt nævne en virksomhed du kan starte uden at lægge en rød reje; KashCards!

Men kan du i stedet ikke fortælle om jeres spændende kompensationsplan? Eller skulle jeg sige Matrix?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:57
At starte "gratis" i den MLM baseret forretning er ikke nødvendigvis nogen fordel - ihvertfald er der ofte ingen pointe i ikke at have en eller anden form for personlig minimums-omsætning for at være kvalificeret til bonus af det man skaber. Cool nok, at det er gratis at signe op - men efterfølgende er det formålsløst hvis ikke et system lægger op til man som minimum - i Kashcards tilfælde - køber et sæt visitkort til sig selv....!

MVH

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)