Vi leder efter en dygtig revisor til vores nystartede virksomhed,
arbejder du sammen med en, du syntes der støtter dig godt og har tid til at
give dig en grundig forklaring på opgaverne, ville vi super gerne have han/hendes
oplysninger.
Vores kontor ligger i Køge, det ville være fint hvis det er
en i området.
Han spørger ikke efter en stak reklamer, men anbefalinger! Vi kan derfor godt stoppe med at spamme med alle vores lovprisninger om os selv... Andreas, er det i ikke din bror, som driver Lifaco?
Han spørger ikke efter en stak reklamer, men anbefalinger! Vi kan derfor godt stoppe med at spamme med alle vores lovprisninger om os selv... Andreas, er det i ikke din bror, som driver Lifaco?
Jo, det er det. Det burde jeg have taget med, det husker jeg til en anden gang :=)
Ja det er en anbefaling jeg er efter, jeg tager lige en snak med 123Regnskab
og ser om de kan klare opgaven. Er der andre (ikke andre revisorer) der har
nogen gode erfaringer!
Hej peter. Absolut - ingen begrænsninger i at anbefale sin bror, men hvis man er "en smule" inhabil i sin anbefaling, så bør man vel også oplyse det, når man giver sin anbefaling videre.... :-) Hvis man anbefaler sig selv (læg venligst mærke til, at det netop IKKE er noget jeg gør i dette indlæg), så ER modtager klar over, at man er inhabil i et objektivt valg af leverandør.
jeg ahr en super god revisor Martin der har HR revision i stenløse. Han løser alle dine problemer bekymringer, de har billige bogholdere tilknyttet! Har altid været glad for dem og så er de ikke så dyre!