Så kom Hunde Nyheder på forsiden af EkstraBladet.dk...
Vi skrev igår en artikel om observationslisten til hundeloven, som EkstraBladet.dk så har valgt at linke til fra forsiden idag (pt. dagens 4. mest læste artikel).
Der har indtil nu givet anledning til en del mere aktivitet i mailboksen og jeg glæder mig til at kigge nærmere på webstatistikkerne i morgen
EB har en eller anden tendens til at skabe en hulens masse trafik
For et godt års tid siden havde jeg en webshop med bl.a. parfume, og fik skrevet en kommentar på en forsideartikel. Selvom kommentaren kun lå der et par timer (nogen mente vist, det lignede reklame ), så skabte det en del trafik.
I er tilmed linket loyalt i artiklen, så glæd du dig helt sikkert til statistikkerne
Det har været jævnt hektisk den sidste uges tid pga. den opmærksomhed min side har fået, men det er jo kun dejligt her efter at have været igang et halvt års tid. Der er sågar et par amerikanske hundewebsites, der har linket til den pågældende artikel (ja, verden er lille, når det kommer til nettet...).
Jeg har jo ingen shop tilknyttet til siden, men har kunnet mærke det på f.eks. antallet af besøg, sidevisninger, nyhedsbrevstilmeldinger, mails med forslag til artikler, annoncørhenvendelser o.lign., så der har været nok at se til den sidste uges tid