Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅÅ !!!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

NU har jeg fået webshoppen købt, men fik desværre taget mit domæne Beautyhair.dk for næsen af mig. ( fyyyyy, slemme amino-bruger ;-) ) Men har fundet et domæne der er langt bedre da jeg ikke kun skal sælge hår.

Så mit domæne bliver www.dulleshoppen.dk hvor der skal sælges extensions, make up, negle osv til gode priser :-)

Hvis I har nogle ideer til hvordan jeg kan få flere kunder og hvordan jeg kan få logo på mine produkter, da når jeg bestiller, er det meget upersonligt at se på :-)

Jeg vil gerne have, at når pigerne modtager håret, at der så ikke er tvivl om at de har købt fra mit firma, så når de viser det til veninderne. "Ejj, det er squ da fra Dulleshoppen???? Fedt"

Håber I kan forstå min ide, ellers må I lige skrive :-)

Knus Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:03

Hej Simone,

Super fedt og tillykke med din webshop!

Har du spurgt din(e) leverandøre om tryk på produkterne, er noget de kan lave?

Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 10:05

Tillykke.... et rigtigt fedt navn.

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simone

Kig på denne side. www.clearbags.com og tag kontakt til dem. Her kan du få lavet din helt egen emballage og det er rimelige priser. Herved udskiller du dig fra dine konkurrenter. Dette kunne være et tiltag.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:10

Så dårlig stil at der er en der har registreret domænet, hvis personen har set det på amino. Men sådan er det jo, du skal altid huske at registrere dine domæner inden du smider omkring med navnet. Men godt at du fandt et bedre navn.

En idé kunne være at få trykt nogle klistermærker med dit logo, dem kunne du sætte på produkterne du sender ud (Jeg kunne forestille mig at håret sidder på sådan en papskive i toppen?) Derudover så sørg for at pakkerne også bære præg af hvem der er afsender f.eks. reklame tape.

Hvis du går efter eksklusivitet, så sørg for en ordenlig indpakning når man åbner papkassen. Det kunne være at håret skulle leveres i en lille stofpose? eller at "papskiven" blev skiftet ud med en papskive du har fået lavet.

Hvordan du får flere kunder er der mange muligheder for, Thorborg har lavet et godt om det på thorborg.tv hvis han skulle starte en webshop.
Derudover så opsøg der hvor dine kunder er.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 10:16

Det er bare et BLÆRET navn du har fundet på Big Smile

Det er da 100 gange bedre end det andet... Tillykke Cake

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 14:11
Hej Casper og tusind tak for din besked!

Jeg vil spørge min leverandør om det er noget han kan lave for mig :-)

Knus Simone

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 14:12
Tusind tak Thomas :D

Skal både sælge hår, negle, smykker osv så det er et mere bredt dækkende navn end beautyhair.dk :-)

Så jeg håber det bliver en succes, men tusind tak for lykønskningen :-)

Knus Simone

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Gaard & Dahl Design Skrevet kl. 14:20

Tillykke med domænet.

Måske kan du få printet dit logo (som jeg gerne laver) på noget silkebånd eller på nogle elastikker som du sætter omkring håret og så ned i en gennemsigtig pose med klæb og så en lille mærkat på med dit logo som også lige forsegler det så man kan se det ikke har været åbnet undervejs.

Sig til hvis du får brug for hjælp. Jeg er grafiker med 15 års erhvervserfaring.

God fredag

Mvh Louise

Gaard & Dahl Design

Mail:louise@gaardogdahl.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 14:24
Hej Louise og tusind tak :-)

Det lyder rigtig spændende og det er kun prisen der sætter grænsen for hvad der kan lade sig gøre, så hvis du vil sende en liste over mail hvor du angiver dine priser til lykkerosen@yahoo.dk så vil det være super :-)

Knus Simone

www.Kauslunde-kro.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)