Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folk lægger i indkæbskurv, men afslutter ikke.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har brug for hjælp til at se hvor jeg laver fejl.

Jeg har igennem de sidste par måneder været igang med at ombygge og optimere min webshop inden for design, opbygning, varer og meget mere.

Problemet er at jeg ikke rigtig har noget salg på den mere. Jeg har utrolig mange kunder inden forbi den, og nu har jeg kunne se at rigtig mange har lagt ting i indkøbskurven, men så kommer de ikke videre. Som om de stopper ved kontooprettelsen.

Så nu vil jeg gerne høre jer aminoer om i ikke kunne prøve at lave en fiktiv køb ved mig, og derved fortælle mig, om der er nogle ting der skal laves om, siden de går i stå efter, at de har puttet ting i kurven.
I skriver bare AMINO i kommentarfeltet hvis i går hele vejen, så sletter jeg ordren igen.

Min webshop hedder www.sexkanin.dk

Andet general feedback er også meget velkommen, da man altid kan forbedre ting :)

Med venlig hilsen
Danny

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:05

Ingen der kan fortælle mig hvad der går galt.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:14

Danny Christensen:

Der er gået 36 minutter, du skal nok få hjælp på Amino, men slap lige af.

Jeg vil gerne kigge på din side, men det bliver først i aften.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny

Lige et par hurtige fra mig.
Jeg mangler et par ting for at ville handle hos dig og jeg tror andre har det på samme måde.

1. Jeg vil forsikres om at på pakken ikke står 'Her er din nye dildo' men at den sendes 100% diskret, det er ikke nok det står et eller andet sted under forsendelse det skal helt ud i hovedet på mig og jeg ville nok skrive det på authentication.php siden lige udfor 'DIN ADRESSE'

2. Jeg kunne aldrig finde på at handle på en shop, hvor jeg skulle registrere mig, hvorfor skal jeg indtaste min mail og mere tosset en adgangskode ?
Lad mig handle 100% anonymt uden email og adgangskode, det er ikke noget problem at fjerne dette.

3. Det er den værste jeg endnu har set Smile
Jeg accepterer, at der bruges genanvendt emballage til min ordre.
Jeg skal fandme ikke have en pakke fra dig pakket end i en kasse med et billede af en Lotitadukke - kan du følge mig Big Smile

Ellers en ganske fin shop.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:24

Bærbar.com:
Jeg vil forsikres om at på pakken ikke står 'Her er din nye dildo'

Skype-BigSmile Skype-BigSmile Skype-BigSmile

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:25

Mark MK:

Danny Christensen:

Der er gået 36 minutter, du skal nok få hjælp på Amino, men slap lige af.

Jeg vil gerne kigge på din side, men det bliver først i aften.

Jeg takker for at du vil kigge på den i aften. Men du behøver dog ikke at komme med den negative tone, om at jeg skal slappe af.
Fordi at jeg skrev igen, var at jeg kunne se antallet af visninger og derefter antal besøg på min side.. Så jeg var klar over at de fleste var inde på den, så det var lidt en hentydning til dem.

Men lad os nu glemme det. Jeg glæder mig til at høre hvad du har at sige til siden og om du kan finde noget, der kan skyldes at de ikke afslutter bestillingen.

Mvh.
Danny

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:31

Hej Danny

Jeg vil da give Mark ret, måske ikke lige at du skal slappe af men at det tager lidt tid at gennemgå en webshop for at komme med noget brugbart til dig :-)

Og det er muligt min kritik er hård men jeg kan love dig den er 100% reel!

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:34

Bærbar.com:

Hej Danny

Lige et par hurtige fra mig.
Jeg mangler et par ting for at ville handle hos dig og jeg tror andre har det på samme måde.

1. Jeg vil forsikres om at på pakken ikke står 'Her er din nye dildo' men at den sendes 100% diskret, det er ikke nok det står et eller andet sted under forsendelse det skal helt ud i hovedet på mig og jeg ville nok skrive det på authentication.php siden lige udfor 'DIN ADRESSE'

2. Jeg kunne aldrig finde på at handle på en shop, hvor jeg skulle registrere mig, hvorfor skal jeg indtaste min mail og mere tosset en adgangskode ?
Lad mig handle 100% anonymt uden email og adgangskode, det er ikke noget problem at fjerne dette.

3. Det er den værste jeg endnu har set Smile
Jeg accepterer, at der bruges genanvendt emballage til min ordre.
Jeg skal fandme ikke have en pakke fra dig pakket end i en kasse med et billede af en Lotitadukke - kan du følge mig Big Smile

Ellers en ganske fin shop.

Tusind tak for dine ærlige svar. Det er lige sådan nogle jeg har brug for.

En lille ting, angående det med emailen. Det er jo sådan at jeg kommunikere med kunden via en mail. Så desværre kan man jo ikke helt undgå at skulle skrive mailen til mig. Eller har du noget andet der til?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:44

Bærbar.com:

Hej Danny

Jeg vil da give Mark ret, måske ikke lige at du skal slappe af men at det tager lidt tid at gennemgå en webshop for at komme med noget brugbart til dig :-)

Og det er muligt min kritik er hård men jeg kan love dig den er 100% reel!

Jeg er fuld forståelig over for at jeg skrev den lidt for hurtigt. Tro at jeg gik lidt i panik, da jeg så alle de kurve som var efterladt. Og derved ønskede jeg bare at lave det om med det samme :) Så den tager jeg gerne på mine skuldre. Men ligefrem at man for at vide, at man skal "slappe af", synes jeg er lidt uacceptabelt. Men lad os nu den lægge og glem det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:46

Hej Danny

Jeg er ikke helt med på, hvorfor du vil i kontakt med kunden.
Hvis kunden bestiller en vare online behøver du ikke at være i kontakt med kunden.
Jeg er klar over at det er lettest mht. faktura osv. men en faktura kan sendes i pakken til kunden.

Jeg har selv drevet en sexshop i tidernes morgen og jeg ved, hvornår kunden står af.
Jeg er klar over at vi er i år 2011 og der ikke burde være skam over at handle i en sexshop - men det er der.

Du skal sætte dig selv i kundens sted.
Lad os antage at du vil købe noget der ikke rager andre og slet ikke din kæreste.
Det kunne feks. være en bolledukke.

Et eller andet sted vil du ikke dele det med andre så hvorfor dele det med shoppen ?

Så ganske kort:
Gå ind på en shop du aldrig kunne drømme om at besøge, feks. fordi det er flovt.
Find en vare og kom den i kurven og fortsæt helt frem til betaling.
Alle de steder hvor du stoppede op og tænkte inden du klikkede 'næste' er præcist de steder dine kunder stopper og kunsten er så at lave shoppen så disse 'huller' ikke opstår.

Det er meget let at komme en vare i kurven - det er straks sværere at betale den for nu er du ikke anonym længere.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)