Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holdte du modet oppe da du var e ny iværksætter ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle sammen,

Som nogle af jer sikkert kan huske, skrev jeg herinde for nogle måneder og spurgte lidt om hvordan man bliver importør.

Jeg fik rigtige mange gode råd,som gjorde jeg sprang ud i importør-verden. Jeg er idag så taknemmlig over jeg bad om hjælp herinde og aminoer skubbede mig i den rigtige retning.

Så det er nu nok på sin plads, at jeg giver et lille status.

Jeg startede med importere 100 stk frisørsakse, nogle negletang,hudtang fra Pakistan.Det var DEJLIGT og en vidunderlige fornemmelse at modtag en stor pakke i Danmark med 100 frisørsakse.Meget dejlig følse.:)

Jeg indrømmer gerne, at jeg havde en ide om at jeg nok nemt vil kunne få dem solgt. Men det viste sig, at det var NÆSTEN umuligt sælge dem Online/på nettet.

Jeg kunne ikke rigtig får nogen til sælge dem for mig. SÅ SÅ Derfor tog jeg mine Gode sko på og besøgte mange frisørsaloner. Mange takket nej da de så en sælger kom ind ad døren og atter mange takket den for de vil kun købe frisørsakse med et kendt mærke.

Men alt i alt er det lykkes mig sælge ca 90 sakse Big Smile, så de 10 sidste sælger jeg snart.:)Og forresten får en lille fast ordre på frisørsakse.

Men jeg var ikke klar over det kunne være svært at sælge, er det normalt man får  Mange nej før et JA dukker op. Der var en dag jeg var tæt på miste modet og opgiv det hele. Men hvor er jeg glad for jeg ikke gjorde det. Hvordan holder i moddet oppe ?

NB: Det har været hårdt, men det har været DEJLIGT,SPÆNDENDE. Jeg sidder netop nu og overvejer hvilke produkt jeg nu skal kaste mig over. Et produkt hvor der er flere køber til.:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 02:14

Fedt at du vil fortælle din historie. 
Nogle gange skal man bare springe ud i det.
Jeg kender det fra mig selv. Jeg havde aldrig startet mit firma, linde-media, hvis jeg ikke havde haft nogle gode venner som støttede mig, en kæreste der altid vil lytte og selvfølgelig amino

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:22

Spændende og godt gået!

I forhold til at holde modet oppe mht. salg, så har det hjulpet mig meget at skifte perspektiv, så jeg ikke tænker på at sælge, men på at hjælpe. Jeg har skrevet et blogindlæg om det, så det er vist lettere at referere til det i stedet for at gentage det :-)

Det er her: Sådan får du mere indflydelse.

God fornøjelse med det hele!

Hej med dig :-)

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 10:07

Tommy Krabbe:

Spændende og godt gået!

I forhold til at holde modet oppe mht. salg, så har det hjulpet mig meget at skifte perspektiv, så jeg ikke tænker på at sælge, men på at hjælpe. Jeg har skrevet et blogindlæg om det, så det er vist lettere at referere til det i stedet for at gentage det :-)

Det er her: Sådan får du mere indflydelse.

God fornøjelse med det hele!

Hej Tommy,

Finft bloginlæg. Det beskriver netop om den fantasi boble jeg livede i før.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:52

Hvis noget er umuligt efter kun 3 måneder er det motivation du mangler du kan sige umuligt når brugt et par millioner i markedsføring og ikke solgt noget endnu , men vis det er din iværksættere ide , ja så må bruge hele sin opsparing og evt. knokle løs , for ikke alle har knoklet løs nærmeste gratis om dagen for dit produkt og have arbejde ved siden og evt lige være aktive et par timer på amino.dk så er man godt kørende

huske evt. spar det er kilden til at have råd til sin iværksættere ide,  find noget småt 1 værelset evt. 20 m eller mindre det kan stadigvæk fås til under 2000 i lejebolig så spare du en del der og kan spare mange flere andre steder sikkert også.

Husk giv aldrig op for din ide er iværksættere ide nummer , sæt dit liv dette lige vel hvor sort det ser ud vil lyset kommet fra den anden side , det er bare et spørgsmål om motivation og positive energi for sit iværksættere projekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:56

Mikael christiansen:

Hvis noget er umuligt efter kun 3 måneder er det motivation du mangler du kan sige umuligt når brugt et par millioner i markedsføring og ikke solgt noget endnu , men vis det er din iværksættere ide , ja så må bruge hele sin opsparing og evt. knokle løs , for ikke alle har knoklet løs nærmeste gratis om dagen for dit produkt og have arbejde ved siden og evt lige være aktive et par timer på amino.dk så er man godt kørende

huske evt. spar det er kilden til at have råd til sin iværksættere ide,  find noget småt 1 værelset evt. 20 m eller mindre det kan stadigvæk fås til under 2000 i lejebolig så spare du en del der og kan spare mange flere andre steder sikkert også.

Husk giv aldrig op for din ide er iværksættere ide nummer , sæt dit liv dette lige vel hvor sort det ser ud vil lyset kommet fra den anden side , det er bare et spørgsmål om motivation og positive energi for sit iværksættere projekt

Præcis Mikael! Så må man sgu flytte i en billig lejlighed, og leve af pasta (uden ketchup) så lang tid man overhovedet kan, og det tror jeg at man kan i lang tid, hvis man tror på sin idé!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:46

Jeg har også haft en del halvfusere på vejen hen til de produkter jeg sælger nu, men det vigtigste som du selv skriver er at holde modet højt, og selvom du måske ikke har tjent alverdens på de 100 sakse har du lært RIGTIG meget, både om salg, men også om dig selv. Jeg har valgt produkter hvor jeg ved at mine kunder søger aktivt online efter dem, så jeg ikke skal lave "cold calls", jeg har nu så fået det banket så meget op at jeg er ved at hyre en sælger som kan lave alt telefonarbejdet for mig, hvilket jeg regner med bliver rigtig godt!

Det du skal huske er at det har vist sig at forholdet imellem dine successer og fiaskoer inden for iværksætteri er nogenlunde konstant gennem hele livet, så du er nødt til at "ramme" nogle fiaskoer for at få success.

Tilmeldt 10. Dec 10
Skrevet kl. 22:53

Yes

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:21

Nogle gange kan det være svært at indrømme over for sig selv at man har taget fejl og at tiden er bedre brugt på andre ting. Jeg har skrevet et blogindlæg om min første fiasko som iværksætter Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:33

Man er heldig hvis man ikke har bump på vejen, men man lærer af sine ting eller gir op.

Jeg hader at spilde min tid på ting som tv og MMO spil, som jeg gjorde engang.
Nu sidder jeg generelt og lære ting eller prøver, det har givet en masse hovsa oplevelser.
Men det styrker kun ens fremtidige projekter.

Hvis du mangler motivation, så kan du prøve at besøge her, jeg lavede det på 2 timerSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)