Godaften alle sammen, Som nogle af jer sikkert kan huske, skrev jeg herinde for nogle måneder og spurgte lidt om hvordan man bliver importør. Jeg fik rigtige mange gode råd,som gjorde jeg sprang ud i importør-verden. Jeg er idag så taknemmlig over jeg bad om hjælp herinde og aminoer skubbede mig i den rigtige retning. Så det er nu nok på sin plads, at jeg giver et lille status. Jeg startede med importere 100 stk frisørsakse, nogle negletang,hudtang fra Pakistan.Det var DEJLIGT og en vidunderlige fornemmelse at modtag en stor pakke i Danmark med 100 frisørsakse.Meget dejlig følse.:) Jeg indrømmer gerne, at jeg havde en ide om at jeg nok nemt vil kunne få dem solgt. Men det viste sig, at det var NÆSTEN umuligt sælge dem Online/på nettet. Jeg kunne ikke rigtig får nogen til sælge dem for mig. SÅ SÅ Derfor tog jeg mine Gode sko på og besøgte mange frisørsaloner. Mange takket nej da de så en sælger kom ind ad døren og atter mange takket den for de vil kun købe frisørsakse med et kendt mærke. Men alt i alt er det lykkes mig sælge ca 90 sakse Men jeg var ikke klar over det kunne være svært at sælge, er det normalt man får Mange nej før et JA dukker op. Der var en dag jeg var tæt på miste modet og opgiv det hele. Men hvor er jeg glad for jeg ikke gjorde det. Hvordan holder i moddet oppe ? NB: Det har været hårdt, men det har været DEJLIGT,SPÆNDENDE. Jeg sidder netop nu og overvejer hvilke produkt jeg nu skal kaste mig over. Et produkt hvor der er flere køber til.:)
|
Fedt at du vil fortælle din historie.
Nogle gange skal man bare springe ud i det.
Jeg kender det fra mig selv. Jeg havde aldrig startet mit firma, linde-media, hvis jeg ikke havde haft nogle gode venner som støttede mig, en kæreste der altid vil lytte og selvfølgelig amino.