Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feelslike.dk - forslag til promovering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop "færdiggjort" min webshop www.feelslike.dk , en webshop der sælger økologiske produkter til børn/baby.

Da jeg er rimelig ny indenfor webshops, vil jeg høre om nogen har nogle fiduser til os "newbier" til hvordan man bedst og billigst promoverer en sådan side. Først og fremmest så den får noget omtale/nogen besøgende. Men også gerne nogen besøgende der befinder sig i målgruppen, altså børnefamilier der tænker meget over miljøet. Men som sagt først og fremmest noget der kan skaffe besøgende til sitet.

Mit budget er ikke så stort så gratis fiduser eller forslag der ikke koster "det hvide ud af øjnene" vil være særdeles velkomne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skal først og fremmest bruge de GRATIS muligheder du har, bl.a www.ShopNyt.dk som er Danmarks STØRSTE webshop database.

For at blive oprettet skal du blot gøre sådan:

  1. Skriv en tekst om din webshop
  2. Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk
  3. Vedhæft et billede, gerne f.eks. 300x250 (IKKE banner på 468x60)

Har du ikke et billede i passende størrelse kan jeg evt. ”sakse” et fra dit website.

Du kan se eksempler på tekst ved at KLIKKE her:

http://www.shopnyt.dk/webshop-database.html

Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt

 

Held og lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

Så er siden tilmeldt, så er det jo bare at vente på alle de besøgende kommer forbi, eller hvad ;-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

kfd:

Hej Kurt

Så er siden tilmeldt, så er det jo bare at vente på alle de besøgende kommer forbi, eller hvad ;-)

Det med at vente lyder lidt kedeligt Wink

Du bør nok bruge ventetiden på at finde flere steder at smide links til din shop, så vil du efterhånden få mange gratis besøg både fra ShopNyt, Google og andre steder.

Held og lykke med salget.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kfd:

Hej Kurt

Så er siden tilmeldt, så er det jo bare at vente på alle de besøgende kommer forbi, eller hvad ;-)

Ja - smid linket ned i din Amino signatur, og deltag aktivt på Amino - det virker :-) 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det er et tåbeligt spørgsmål for erfarne aminoer, men hvordan laver man denne signatur? Har forsøgt men synes ikke jeg kunne finde det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)