|
Hej |
Hej
Jeg er interesseret i at høre mere om det her samarbejde. Jeg vil gerne vide om man skal have erfaring indenfor design eller opsætning/administration/support med joomla?
Glæder mig til at høre fra dig!
Debat
|
Hej |
|
Hej Jeg er interesseret i at høre mere om det her samarbejde. Jeg vil gerne vide om man skal have erfaring indenfor design eller opsætning/administration/support med joomla? Glæder mig til at høre fra dig! |
|
Hej Rasmus Det jeg søger er en ansat i firmaet, der kan klare it-opgaver, relevant i forhold til at skabe et dynamisk, levende og flydende sprog/ansigt udadtil til potentielle kunder, der har brug for at få fragtet noget. Hjemmesiden skal virke levende og ha sat ekstra features på som eksempelvis sms-tracking og nyhedsbreve. Der skal også laves dankort betalings-gateway. Du må gerne ha en kreativ tilgang til arbejdet på nemfragt.dk og ha lyst til at arbejde med hjemmesider. Har du lavet noget tilsvarende før, eller har du kendskab til eksempelvis SEO, joomla cms og programmering, design? Hvordan forestiller du dig din rolle hos nemfragt.dk? Med venlig hilsen Torben Evald/nemfragt.dk |