Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej hvordan får men så referencer ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Referencer er det bare en udtalse men får for kunderne,
Hvordan men har udførert sit opgave. ?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:26

Du kan få dem ved at udføre en opgave fra en kunde.. Derefter kan du spørge dem om de vil udtale sig, hvor du så må bruge denne udtalelse i markedsføring og på din hjemmeside.

En anden måde, kan også være at have en side med firmaernes logoer og ligge dem på din hjemmeside. På den måde kan andre tydeligt se, hvem du har eller har haft som kunde.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:33

Hej

Bare for at komme med et eksempel, så på entermedia.dk under vores referenceside, har vi tænkt os at have et lille billede af vores endelige produkt der indeholder et link, samt en en kort udtalelse om hvad de synes om forløbet, servicen, produktet, leveringstiden eller hvad du nu vil have dem til at udtale sig om. :)

Med venlig hilsen
Jonas Goth 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:33

Du kan gøre det på flere forskellige måder. Vi er et webbureau og vi plejer at aftale med kunden at vi sætter vores link i bunden af deres side og samtidig skriver vi om nogle af kunderne på vores referenceside. 

Derudover er det flere kunder der har lavet en udtalelse til os hvor de beskriver hvordan det er at arbejde sammen med os. en af vores kunder har også været så flinke at skrive om os inde på deres egen side.

En reference er ikke en fast ting, det kommer af ordet "referere". En reference er dybest set et eller andet du kan referere til for at vise hvad du kan, hvordan du er at arbejde sammen med eller andre ting.

Gode referencer kommer af tilfredse kunder. Det er en investering på langt sigt som bestemt betaler sig.

Fra København / Hillerød
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:57

Spørg dine kunder, om de ikke har lyst til at skrive om deres oplevelse af at være kunde hos dig:

Her kan du se mine kunders udtagelser:
http://heyfaces.dk/kunderne-siger-om-shfotografen/

Jeg har også denne side - hvor jeg selv har skrevet mine referencer + et billede.
http://www.camillahey.dk/camillahey_fotografering_referencer.php

Held og lykke

Mh Camilla Hey

Fotograf Camilla Hey - www.camillahey.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:27

udmærket ide at tilbyde nogle en gratis hjemmesiden mod et link i bunden af siden , det giver både link værdi til dig og vis de ser denne hjemmeside er en god referencer giver det gode kunder

tilbyde nogle lidt billigere uden de behøver at linke tilbage , men de fleste synes det er super at få en et links til en . lige vel dette link ikke er på forsiden tit under side og under side , så det har sådan set ingen link værdi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:47

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 17. Sep 08
Skrevet kl. 00:06

men hva gør men hvis men ikk har et hjemmeside..

og hvis folk spørger om jeg har referencer , imens jeg giver tilbud sådan nogen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 00:16

Måske lidt nemmere at svare på, hvis du skrev lidt om hvad du beskæftiger dig med!

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 17. Sep 08
Skrevet kl. 01:26
Tænker på at starte rengørinfirma
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)