Jeg er i gang med at opstarte min internet / salon virksomhed udelukkende med extentions hår til videresalg og påsætning . Jeg har i forvejen en ret god kundekreds og har arbejdet med extensions i mange år, desværre mangler jeg en rigtig god kontakt til hår af super kvalitet til gode priser, så jeg selv har mulighed for at give mine kunder fornuftige priser, så jeg slipper for at en tjener penge på håret før mig. Håber nogen kan hjælpe med at skabe en god og troværdig kontakt til import af hår :)
|
Hej Sofie,
Jeg var i 2009 på Messe i Kina. Der fandt vi en leverandør af hair-extensions, kunne levere i relativt lille antal.
Vi endte selv med at bestille nogle extensions hjem. Vi fik dem aldrig solgt, da vi mistede gejsten lige pludselig. Hår var ikke så spændende for os, som vi troede :)
Vi har stadig ca. 100 pakker, du kan få til en rimelig pris, hvis du skulle være interesseret (Billigere end indkøb).
Kontakt mig gerne på live@thefreelife.org, så skal jeg nok også lige se om jeg kan finde mailen til vores kontaktperson dernede.
Mvh.
Kenneth