Hej jeg har en forholdsvis ny webshop, hvor jeg prøver at sælge spil og tilbehør til div. spille konsoller og pc.
Jeg er nybegynder med webshop, og har ingen erfaring med det, og har derfor brugt proff. designer, og så kommer jeg til spørgsmålet og det er om der er nogle som lige vil kigge på webshoppen, og derefter komme med en konstruktiv kritik og fortælle mig hvad der kan gøres bedre.
En rigtig fed og flot side du har fået strikket sammen :-)
Eneste kritikpunkt er når der placeres en vare i kurven der mangler jeg at få at vide at det skete. Nu kommer varen blot i kurven og intet andet og det kan få en kunde til at ligge varen i kurven endnu engang.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg synes det er en flot side du har fået lavet. Den er også intuitiv nem at gå til og finde rundt på.
Det virker måske lidt umotiveret at nogle tekster er på dansk, mens andre er på engelsk + jeg synes et par af dine varekategorier falder lidt udenfor spilkonceptet; fx Ipad, musik cd'er og dvd film.
Held og lykke med forretningen. Det ser godt ud :-)
Handels betingelserne er svær at overskue samme skrift størrelse ingen h1 eller h2 desuden viser det lidt google hvilken ord du satser på, huske lettere at læse teksten vis der er maks. 2-4 linjer og så linje skrift lettere at læse når sider i toget f.eks.
kontaktsiden hvor den med kontaktformular mv.?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows