Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg firmaerne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Salgs-aminoer Smile

Er i gang med opsøgende arbejde på mit projekt, men da jeg aldrig har arbejdet med salg før aner jeg ikke hvordan det lavpraktiske ben-arbejde fungerer. Hvad gør man i research-fasen?

F.eks: Hvordan finder jeg telefonnumre på alle medicinal-virksomheder i hovedstadsområdet?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:55

Hej Jakob.

Jeg har ikke så meget erfaring indenfor området, men jeg syntes da du skal prøve en virksomhedssøgning på Krak.

Held og lykke med det!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:05

1. identificer din målgruppe

2. Køb adgang til virksomhedsregistre via cvr.dk eller kob.dk. Her kan du sortere virksomhederne udfra de kriterier du vil.

Vh. Peter

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:26

Hej Jacob,

Prøv bla. her:  Lægemiddelindustriforeningen   http://www.lifdk.dk/

Og lignende steder.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 3. Jul 10
Skrevet kl. 15:41

Hej, og tak for svarene, super med nogle links der er lige til at gå til.

@Peter1082: Jeg er i gang med 1) lige nu. Det er ikke så enkelt når man står med et produkt til et nyt marked :)

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:56

hej Jakob

I denne database, http://erhverv.nnmarkedsdata.dk brugernavn: aminotest password: market

Her kan du fremsøge en virksomhed, der er i den branche du ved du vil have fat i. Herunder kan du finde branchekoden, som du så igen kan søge på, under salg og marketing, og på den måde finde flere virksomheder der matcher den virksomhed du allerede kender.

Håber ovenstående giver lidt mening. Ellers er der mange hjælpefunktioner i systemet.

Hvis du har brug for en permanent adgang til systemet, hvor du også kan eksportere data til excel, må du endelig kontakte mig, enten på jaol (a) nnmarkedsdata.dk eller 36361493.

God dag,

Venlig hilsen

Jan B. Olsen

Tilmeldt 3. Jul 10
Skrevet kl. 18:25

Hej Jan B

Lige hvad der manglede - man skriver på AminoSalg, og straks dukker der en op og vil sælge noget :)

Ej den database ser rigtig brugbart - virker det login gratis i 10 dage eller hvordan?

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:15

Det er jo med at holde sig til:)

Amino login er åbent i tre dage mere. Hvis du har behov for at lure mere rundt, så smid en PB så får du et login i 10 dage /25 søgninger.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)