Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en hjemmeside med fokus på CPA?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder lidt med CPA, både inden- og udenlandsk, men jeg har ikke den store ekspertise indenfor hjemmesideemnet. 

Var derfor interesseret i at høre, om nogen havde dette, og hvad de så fald ville forlange, for at sætte en hjemmeside op. Er nysgerrig på dette punkt.

Håber I kan hjælpe :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:35

Hej Daniel,

Aner ikke hvad CPA er - men det er vel heller ikke dét, som du søger Wink

Hvis du skal have et mega-site med flash, kundelogin, avanceret webshop og lign, så kan jeg nok ikke hjælpe.

Men hvis du blot mangler en hjemmeside med 4-10 sider med tekst og billeder, kontaktform, og mulighed for selv at vedligeholde og udvide den - så kan jeg godt hjælpe dig!

Og det koster ikke noget videre. Jeg installerer et cms-modul på dit domæne, hjælper dig med det rigtige design og laver teksterne - det tager 3-5 timers arbejde og koster niveau 1.500,- kroner.

Hvis du er interesseret, så er du velkommen til at sende mig en mail på martin@danskfestmusik.dk - eller sende en PB (andre er skam også velkomne! Smile)

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

CPA?

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:42

Hej Daniel,

Jeg har sendt et tilbud til dig.

Mvh

Morten Dal

Fra Gesten
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:56

Hej.

Hvis det er noget du vil noget mere med, så ville jeg mene at du burde gå lidt dybere til værks. Har du fastslået en identitet - ved du hvad dit formål med siden er - skal du brande dig selv, eller er det kun en form for cv.

Jeg ved ikke lige helt hvad CPA det er for en sten, men det lyder interessant.

Jeg sidden i en virksomhed, somt helt sikkert kan hjælpe - giv mig et kald/mail, og vi kan snakke om opgavens omfang.

22 23 21 76 - Jannia21@gmail.com

Hilsen Janni Andersen 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:28

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:30

Vi arbejder en del med CPA og CPL, og vi laver hjemmesider, men jeg ved ikke lige hvad en CPA hjemmeside er, lidt mere information om dit produkt/projekt ville være nice ;)

Kig evt. på: www.namoffers.com - det er vores affiliate site. Er det noget i den stil du søger?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:56

Tror der er noget I har misforstået, drenge. Jeg er rimelig sikker på, at han ikke henviser til Cost Per Action, men til et eller andet, der har rod i en "get rich quick"-forretning.

Se hans navn: "Workfromhome". Lav en Google søgning. Jeg har ikke lige tid til at dykke ned i, hvad det rent faktisk står for, men er rimelig sikker på, at det ikke er Cost Per Action.

Hvis jeg tager fejl Daniel, så kan jeg sagtens lave en hjemmeside ála billigt undertøj eller billig opvaskemaskine til dig, uden det behøver koste en bondegård.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:38

Du tager fejl, det var faktisk cost per action, og jeg er interesseret i hjemmesider som denne:

pointshop.dk

Jeg har fået flere tilbud, men det har indtil videre været for dyrt, og er kun interesseret i det, hvis jeg kan se, det kan betale sig. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:42

Har du undersøgt den her løsning?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)