Har åbnet en web shop for cirka 3 uger siden, hvor jeg sælger Fair trade tøj, smykker og tasker til kvinder. Tøjet er stort set økologisk alt sammen, og de få ting som ikke er, er produceret under økologiske principper. Varerne er Fair trade certificeret og jeg får dem fra 2 meget pålidelige leverandører i England. Tøjet kommer fra PeopleTree i England, som er de førende indenfor Fair trade fashion.
I må gerne kigge siden igennem, og komme med input og kommentarer til den. Helst konstruktivt selvfølgelig :o) På forhånd tak for hjælpen. Værsgo : www.fairtrends.dk
I sig selv ser det hele jo meget godt ud. Det eneste jeg umiddelbart kan se mangler, er flere vare end de få du har nu. Selvom jeg godt ved at økologisk tøj ikke "hænger på træerne". ;)
Jeg synes også, at det er en rigtig fin webshop du har fået op at køre. Den er nem at overskue og det lader til at du har en masse gode relevante informationer med i forhold til priser, størrelser, beskrivelser, hvor tøjet kommer fra etc. Og super idé med "min ønskeseddel". Hvordan har du oprettet den? Jeg har selv webshoppen www.kindbynature.dk og kunne da godt tænke mig at have den feature der hedder "Min ønskeseddel". Og også featuren med, at man kan være den første til at lide et bestemt stykke tøj via facebook, fungerer godt. Jeg har klikket Synes godt om på 2-3 af dine produkter - hvordan lavede du den feature?