Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost erfaring? inkl andre web hosting

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for tiden har jeg mine sider hostet hos Gigahost.dk og deres servere er helt ufatteligt langsomme.

tag bare et kig på nogle af mine sider.

http://softsign.dk/ Joomla 1.5 - siden loader RØV langsomt for det meste (har droppet projektet igen men ikke lukket siden)

http://jtest.net-base.dk/ Joomla 1.6 - Siden loader RØV langsomt for det meste.

http://net-base.dk/ Wordpress 3.0 - Siden loader lidt hurtigere end Joomla, men stadig langsomt for det meste.

Skal selv igang med at flytte alle mine domains til MeeBox.net, syntes personligt at deres servere kører langt hurtigere.

Anders - Meebox:

Jeg vil ikke anbefale mig selv, men blot gøre opmærksom på, at vi har 50% rabat på alle webhoteller hele weekenden med rabatkoden: WEEKEND

Så må I selv vælge og vrage :-) Go' weekend!

Det kunne da være man lige skulle smutte ind og få sig en hosting løsning hos jer. for så bliver det da rigtig sjovt.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:24

Min krav er at det skal være en web udbyder som kan tilbyde utrolig billig dominans plus en ubegrænset webhotel. Da jeg har masser af projekter i gang.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:39

Tag et kig på webhosting.dk deres .dk domæner koster næsten ingenting.

Ellers smut et kig forbi www.webhosts.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:46

Et .dk domain hos meebox.net koster 99kr er det dyrt??? aner det faktisk ikke har aldrig kigget på priser på domains.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:46

gustav1994:

Tag et kig på webhosting.dk deres .dk domæner koster næsten ingenting.

Ellers smut et kig forbi www.webhosts.dk

Tak for det

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:50

Michael R. Gertz:

Et .dk domain hos meebox.net koster 99kr er det dyrt??? aner det faktisk ikke har aldrig kigget på priser på domains.

Hej Michael

Det hedder blot "domæner", og 99kr er en fin pris. Det er cirka de alle tager, indkøbsprisen er dog 45kr og efter et år kommer regningen direkte til dig så der ligger de på 45kr om året :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:08

Mikkel Mikjær Christensen:

Michael R. Gertz:

Hej Michael

Det hedder blot "domæner", og 99kr er en fin pris. Det er cirka de alle tager, indkøbsprisen er dog 45kr og efter et år kommer regningen direkte til dig så der ligger de på 45kr om året :-)

Grunden til at jeg skrev .dk domain er at prisen kan variere fra .dk .com .net osv. 

Ja vidste godt prisen var 45kr om året efter første år.

Var dog ikke klar over at udbyderne kun giver 45kr for et domain, og så bag efter tager 99kr for det, men okay fair nok, de har jo også noget arbejde i at udvikle systemer som kan klare denne opgave, og igen 99kr er sgu ikke moit. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:11

Michael R. Gertz:

Grunden til at jeg skrev .dk domain er at prisen kan variere fra .dk .com .net osv. 

Fint nok men så hedder det stadig ".dk domÆNER" .. domain kan gå an, men "domainer" kan bestemt ikke :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:14

Mikkel Mikjær Christensen:

Michael R. Gertz:

Fint nok men så hedder det stadig ".dk domÆNER" .. domain kan gå an, men "domainer" kan bestemt ikke :-)

Arh okay, vi går altså op i danske retskrivning nu, i stedet for selve emnet... fair nok.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:16

Michael R. Gertz:

Arh okay, vi går altså op i danske retskrivning nu, i stedet for selve emnet... fair nok.

Nej det var sådan set dig der startede den diskution, jeg fortalte det dig blot som en bi-notits da jeg svarede på dit spørgsmål :-)

Men som tidligere nævnt så kig på webhosting.dk

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)