Min krav er at det skal være en web udbyder som kan tilbyde utrolig billig dominans plus en ubegrænset webhotel. Da jeg har masser af projekter i gang.
Et .dk domain hos meebox.net koster 99kr er det dyrt??? aner det faktisk ikke har aldrig kigget på priser på domains.
Hej Michael
Det hedder blot "domæner", og 99kr er en fin pris. Det er cirka de alle tager, indkøbsprisen er dog 45kr og efter et år kommer regningen direkte til dig så der ligger de på 45kr om året :-)
Et .dk domain hos meebox.net koster 99kr er det dyrt??? aner det faktisk ikke har aldrig kigget på priser på domains.
Hej Michael
Det hedder blot "domæner", og 99kr er en fin pris. Det er cirka de alle tager, indkøbsprisen er dog 45kr og efter et år kommer regningen direkte til dig så der ligger de på 45kr om året :-)
Grunden til at jeg skrev .dk domain er at prisen kan variere fra .dk .com .net osv.
Ja vidste godt prisen var 45kr om året efter første år.
Var dog ikke klar over at udbyderne kun giver 45kr for et domain, og så bag efter tager 99kr for det, men okay fair nok, de har jo også noget arbejde i at udvikle systemer som kan klare denne opgave, og igen 99kr er sgu ikke moit.