Hej kære USA-bosatte Amino'er! Mit mål er at slå mig ned i USA med min kære kæreste, helst i Californien, nærmere bestemt Los Angeles! Jeg er i fuld gang med "planlægningen" i den forstand, at jeg er ved at udvikle en forretning, som jeg håber/satser på vil gøre os i stand til at "rykke teltpælene op". Det er en årelang drøm, der vil gå i opfyldelse for mit vedkommende. Men...jeg ville frygteligt gerne have kontakt til en eller flere, som kunne tænke sig at være "behjælpelige" hermed. Forstået på den måde, at min kæreste og jeg ville være meget taknemmelige for nye venner, som er bosat i Solskins-staten. Vi har bl.a brug for hjælp til at finde en dejlig lejlighed / et dejligt hus til en fornuftig pris, men det er umiddelbart svært lige at finde på websites som rent.com og craigslist.com, så hvis du har venner eller andre forbindelser, så ville det være en meget stor hjælp for os. Vi sætter stor pris på enhver form for assistance! Dbh Thomas |
Hej Thomas
Jeg kigger nok lige med her da fruen og jeg har snakket om florida flere gange. hvilke forberedelser gør du? og hvordan lukker du det du har i DK, beholder du eks. bankkonto i DK?
Starter I på turistvisum? og hvordan for I varig ophold? hvad med greencard? er det nødvendig?
Mvh. Jens