Jeg vil gerne bide jer om at vurdere min forbedrede (forhåbelig) webshop og komme med kommentar som jeg kan bruge. Jeg fik rigtig god kritik sidte gang og sætter stor pris på ærlighed. Særlig er det med købegangen, varene og konceptet geg er på udkik efter.
Ved hurtig gennemgang falder jeg over følgende punker:
1) For meget tekst på forsiden Jeg gider ikke læse for meget på din forside. Fang mig med et inspirende billede istedet & sæt teksten under et nyt menupunkt (evt. profil)
2) Topbanner Det fanger mig desværre ikke - Et grafisk flottere vil være at foretrække.
3) Sortiment At ramme målgruppen 0-114 år. er hammer svært! Jeg bliver forvirret når varerne ikke passer sammen. Hvorfor skal jeg købe en salt & pepper kat, når jeg i virkeligheden leder efter legetøj?
Tak for det Rasmus. Jo alt feedback kan bruges. Jo mere jeg får jo bedre er det. Og det vil jeg gå i gang med i nat at lave.
Målgruppen 0-114 år tyder bare på at vi har noget til "børn" i alle alder. Jeg har selv solgt en fjernstyret helikopter til en der var 91 år gammel og han går hver søndag med den i en hobby-klub. Så vi skal bevare vores "legebarn" så længe vi kan
Det med salt og pepper, hmmm. Det er jo svært at skille i mellem når man har legatøj OG gave (varer) i butikken, uden at oprette to butikker. Men jeg tænker over det.
1. Jeg synes du skal arbejde en del med designet. Det er ikke et sted der er værd at spare på. Designet er det første kunderne ser, og deres førstehåndsindtryk afhænger af hvor "lækker" din side ser ud. Hvis du ikke selv har kompetencerne, kan du let finde billige løsninger her på Amino.
1.2 Rød tekstfarve er ikke altid den heldigste farve. Vi ved jo alle godt hvad "røde tal" betyder
1.3 Hvorfor ikke bruge lidt mere af skærmens bredde? Synes din side er lige lille nok (sidder ikke ved widescreen)
1.4 Du sælger blandt andet "legetøj" til mænd. Jeg tror personligt de bliver lidt skærmt af de røde/lilla farver dit design består af.
1.5 Topbannere synes jeg kun skal indeholde den venstre del.
Tillykke med shoppen håber det kommer til at gå godt for dig.
Jeg synes osse der er for meget tekst på forsiden, ved jeg ikke selv gider side og læse en masse, find nogle flotte billeder af dine vare istedet.
I dit banner synes jeg tilgengæld du skal droppe billederne af legetøj, og gøre lidt mere ud af den anden del med teltet og menneskerne som skal signalere marked. fx flytte menneskerne ned ved siden af teksten. Så det kommer til at fylde lidt mere i bredden.
Det var bare lidt fra mig.
Held og lykke, hilsen Christina
Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK
Her lidt tanker du måske kan bruge?? I først omgang kun på forsiden.
HUSK at se efter ugens tilbud. Det vil jeg gerne - men hvor?? - Med sådan en tekst bør du samme sted henvise til hvor jeg finder ugens tilbud.
Brug forsiden rigtig! De andre nævner el del tekst og jeg giver dem ret. Der står en del forsendelse, garanti m.m. Information jeg tager for givet eller først vil læse hvis jeg finder et produkt jeg vil købe. Så med det mener jeg - brug forsiden til at præsentere dine produkter og tilbud.
Click to action: I mit daglige arbejde omkring Digital kommunikation arbejder vi meget med vores kunder omkring "Click to action" i deres E-mail og SMS. Men det skal også tænkes ind på din hjemmeside og landingpages (de enkelt sider med produktinfo) Forslag kunne eks. være at opdele dine produkter i højre side i nogle rammer så de er mere opdelt og tydelig hvad der høre sammen. Derudover tænke på ordvalg. Der er forskel på ord som "Buy now" og "Shop now" (ved godt du ikke bruge dem men bare som eks.) Test viser at folk er mere villige til at klikke ved "Shop now" da det indikerer at man får mere info og ikke nødvendigvis allerede er ved at købe et produkt.
Blot et par input - held og lykke med det.
Hilsen Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Jeg imodekommer nogle af de indlæg jeg får på siden, og som du kan se har jeg sat stor pris på dit indlæg. tak for hjælpen Hvis det er noget mere så må du gerne komme med det.