Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler du en hjemmeside? (..også webshop)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-bruger

Jeg bygger webshops og andre former for hjemmesider. Så hvis du kunne tænke dig en professionel hjemmesideløsning så er jeg hvertfald den rette at kontakte. For at give en ide om hvilket prisleje vi befinder os i, så kan jeg bygge hjemmesiderne til ca halv pris af hvad du finder på nettet.

//Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:26

Har du link til noget af det du har lavet tidligere?

'Ca halv pris' - hvad er det i forhold til?

Hvis man har fået et tilbud fra en anden, kan man så sende det til dig og så laver du det for ca halv pris?

Har fået et tilbud på en hjemmeside til fx 1.250 kr - vil du kunne lave den for 625?

Mvh

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:46
Jeg har en del erfaring inden for normale hjemmesider(designet osv) og webshops. Jeg har da også været med til at bygge ting som online poker- og auktionshjemmesider. grunden til den lave pris er fordi det er mere en hobby end et arbejde da jeg laver det ved siden af mine andre projekter så jeg har ingen udgifter osv.
Hvad angår "ca den halve pris" så mener jeg den halve pris af hvad standart prisen er, fx en webshop koster vel 7-10.000 kr normalt hvis det ikke skal være det helt vilde. Selvfølgelig vil jeg ikke kunne lave hjemmesider til den halve pris af hvad man har fået af en bekendt eller hvad det nu skulle være.

Mikkel
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)