Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til partnerskab af meget unik koncept.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en partner, som har lyst til at blive selvstændig eller leder efter et spændende nyt projekt. 

Grunden til jeg søger en partner er, at jeg ikke har tiden til at gå 100% ind i dette tidsmæssigt, jeg forstiller mig at jeg faktisk "kun er med på sparring og bestyrelse plan" med en kæmpe kompetance inde for salg

Hvem er jeg så? Jeg er 28 år, har været selvstændig i en del år, og har hænderne fulde med mit firma i dag, derfor ikke tiden til at gå fuldtid i dette. Jeg har meget stor erfaring inden for salg og salgstrategier, og jeg ved hvordan man får et produkt skudt igang, også dette. 

Hvad er projektet så? Simplet og nem program til rengørings branchen(der findes over 4000 af den slagsfirmaer)  Det er onlineprogram som man giver x kr for, som hjælper dem med at udregne tilbud for dem. Hvordan det sættes op og detaljer vil jeg ikke røbe her. Jeg ligger inde med data og regnstykker alt sat op i excel til alle udregningerne. så nu skal det egentligt bare formes og skabes et stærk produkt. 

sådan et fælles program findes ikke i dag, efter mig bekendt og jeg har erfaringen for branchen så ved det ville kunne sælges.

Håber der kommer nogle seriøse henvendelser.   

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Constant Solutions Skrevet kl. 13:01

Hej PWW.

Det lyder meget interessant.

Jeg er en erfaren PHP udvikler, og jeg har lyst til at høre nærmere.

Send mig e.v.t. en mail på post@constantsolutions.dk, så kan vi føre den viderer korrespondance der.

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mattias Siø Fjellvang - www.constantsolutions.dk - +45 26 78 98 88

Tilmeldt 4. Jun 10
Skrevet kl. 13:06

Hej 

Jeg sender dig en mail senere i aften, hvor jeg vil beskrive ideen lidt nærmere også kan vi få en snak omkring projektet.. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 13:43

Hej,

Jeg er også interesseret i at høre mere, hvis du ønsker flere muligheder at vælge imellem.

Mit firma udvikler IT asset management software, men også web applikationer ud fra kunders specifikke krav. Alt arbejde laves i .net vb eller c#.

Du er velkommen til at sende en mail til kenney @ vexo.dk, så kan vi snakke videre der.

Mvh
Kenney

Tilmeldt 4. Jun 10
Skrevet kl. 13:50

hvor i landet er du fra, og hvad alder er du selv??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:53

Hej

Er også interesseret i at høre mere, hvis du har brug for flere vinkler.

Lad dig ikke forvirre af Fairtime profilen, det er bare lidt af det, som jeg laver. Jeg har 25 års erfaring med systemudvikling lige fra store mainframe systemer til PC og Web løsninger.

Venlig hilsen
Ole

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 13:54

Ca. 10km fra Roskilde og min alder er 28.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)