Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på Martins nyhedsbrev nr. 80

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og alle I andre derude.

 

Tak for din pointe, Martin. Den luner os små fisk. For hvem siger, at det er de store kanoner, der altid er de bedste? Der kan være mange grunde til, de har vokset sig store. En af dem er forhåbentlig, at de kan deres kram og optræder anstændigt.

Men det er ikke altid ensbetydende med, de er de bedste.

Lad mig give et lille pudsigt eksempel: For noget tid siden skulle jeg bruge nogle specielle skruer. Jeg trissede vanen tro over i det nærliggende Bauhaus og fandt disse til en helt uhyrlig pris. Så tænkte jeg på den lille lokale værktøjsforhandler henne om hjørnet og gik hen til ham og fik dem til den kvarte pris, ovenikøbet med personlige råd og vejledning og et sødt smil tilligemed.

Små fisk kan altså sagtens være konkurrencedygtige og have kvaliteten i orden. Vi har bare ikke så stort et budget  til at markedsføre os.

Endnu god dag til alle.

 

Bedste hilsener

 

Fif Beck

Fif Beck

Fra Rønde
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Syfabrikken Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du ret, ja det kan være svært at komme frem i verden med et meget lille budget det ved jeg alt om.

Hilsen christina (en lille fisk)

Danmarks smukkeste dåbskjoler, dåbsdragter og Matrostøj, osse økologisk. WWW.CHRISTINAS.DK

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile1

 

Fif Beck

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

(Y) Godt indlæg!
Fordelen for de små virksomheder er jo at de kan være meget mere fleksible end store. Men hvordan kan han sælge det til en billigere pris? Han får jo ikke samme rabat som når et stort varehus som Bauhaus køber ind. (altså hvis Bauhaus ikke sætter prisen ALT for højt)

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg synes også, at nyhedsbrevet er rigtigt godt.

Men grunden er at, jeg fik længere og fyldestgivende svar på, hvorfor de har svært ved at rette fejlene her på Amin.

Nu kan jeg bedre forstå det.

 

Mvh. Jette Smile

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det siger jo nok mere om Bauhaus end vores hæderkronede lokale værktøjsforhandler! Og det siger også mere om, hvad vi små kan i forhold til de store. Fleksibilitet og customizing er, bl.a. mange andre, nøgleord.

 

Bedste hilsener

Fif

Fif Beck

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et lille indput Bauhaus har prisgaranti, så det var måske vær at gøre dem opmærksomme på det og få yderligere 12 % i rabat i bauhaus :-) udover den billige pris.

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Camilla. Det har du jo selvfølgelig fuldstændig ret i, og jeg er heller ikke ude på som sådan at sætte Bauhaus, Silvan og lign. i et dårligt lys. Men pointen her er bare, at den lille lokale er fuldt ud konkurrencedygtig med de store entreprenører på mange områder. Og læg så til, at man her opnår større personlig kontakt og relevant betjening.

 

Fif Beck

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)