Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame/grafisk bureau søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder her – en vanvittig dygtig grafiker, som søger en god samarbejdspartner til at få den sidste tid fyldt ud.

De sidste 4,5 år har jeg arbejdet rigtig meget for Phoenix Design Aid i Randers, som går efter større nationale som internationale organisationer. Og for dem har jeg arbejdet med ALT til tryk. Lige fra visitkort over flyers, klistermærker, plakater til rapporter, magasiner og årsrapporter. Og fra layout-stadiet over opsætningen til færdige tryk-, web- eller interaktive filer.

Jeg har også et par gode trykkerier, jeg arbejder tæt sammen med, hvis det også ønskes, at jeg tager mig af den side af en opgave.

Ud over at være ekstremt hurtig, serviceminded, effektiv og fleksibel – har jeg også en fantastisk evne til at holde mange bolde i luften. Og derudover generer det mig bestemt ikke at arbejde på forskellige platforme eller forskellige programmer, hvis det skulle blive nødvendigt. Jeg synes, det er udfordrende og afvekslende.

Jeg sidder selv ved en mac i CS5-programmerne, som jeg også lige har fået et opdateret kursus i. Jeg sætter en meget stor ære i at få en tekst til at fremstå flottest muligt og er meget selv-kritisk.

Så tag endelig kontakt, hvis min tekst har vakt din interesse! Jeg træffes på post@sandfaer-andersen.dk eller 2989 5515.

Min egen hjemmeside er ved at gennemgå en mindre revolution, så forhåbentlig kan jeg snart vise en tand bedre, hvad det er jeg kan.

Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina.. 

Hvis du en dag mangler en fotograf til nogle af dine opgaver må du sige til. Så kan jeg hjælpe dig.

Mvh
Dennis 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)