Hej Frederik, beklager hvis jeg har misforstået din problemstilling. Men ligesom du også selv skriver at du og dine venner ofte griner af, hvordan trådene kan vente 180 grader, så oplever jeg også ofte, at en trådstarter starter en tråd med den klare forventninger om svarenes indhold. Så trådstarter selv ofte får "bløvret" tråden fordi de ikke får de svar de ønsker, selvom det ofte er kompetente svar af kompetente "håndværkere". Jeg tror faktisk stadig ikke du helt ved hvad vektor og outlined har af betydning. Men ved du hvad, det er jo/behøver heller være ikke så vigtigt, når man har de rette samarbejspartnere - som i dit tilfælde et serviceminded trykkeri. Men så kan jeg måske også forstå din irritation om at skulle spekulere i de ting, når nu trytkkeriet selv har vænnet Jer til, at disse ting ordnes. I alle tilfælde lykkedes din opgave, hvilket jo er det vigtigste. Og nu kender trykkeriet også dig, så mon ikke det køter mere "automatisk" fremover. I hvert til fælde - held og lykke med dine projekter, dbh.
Brian |
Hej Brian,
Jeg åbnede ikke min tråd op med at kritiserer nogle jeg stillede et spørgsmål. Læser du mit sidste svar kan der vist ikke være nogen tvivl om at sevicen ikke var helt i top.
Men var det det jeg brokkede mig over i tråden ?
Nej for jeg brokkede mig ikke.. jeg spurgte af ren interesse og afsluttede sådan set med at skrive:
"Tak for svarene, nu er det da helt sikkert jeg er klart til at sende logo til et trykkeri næste gang "
Den måde du skriver til mig, er som om jeg har brokket mig og "svinet" hende indirekte til, men du forholder dig jo ikke til fakta, men er da glad for du selv skriver du har misforstået noget - for det har du da helt sikkert.
Du skriver: "Jeg tror faktisk stadig ikke du helt ved hvad vektor og outlined har af betydning"
Emm... hvor er det du vil hen - din pointe ???
Så skriver du:
"Og nu kender trykkeriet også dig, så mon ikke det køter mere "automatisk" fremover."
Ved nu ikke om de kender mig personligt, men de har kendt firmaet i ca. 6 år.
Ja, det har sådan set altid kørt automatisk, og logo mappen vi har er alle logoerne lavet af et professionelt reklamebureau med det formål at det bare skal køre automatisk.
Men som jeg nu har forklaret ret mange gik det ikke som de andre år, da hun havde lavet en "fejl" eller hvad man kan sige, men det blev aldrig et problem fordi det ikke blev gjort til et problem.
Vi fandt en løsning, som jeg skrev i sidste svar.
Hilsen
Frederik