Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du tøjproducent? Vi mangler produktion af eget varemærke!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

-Vi står desværre og er blevet snydt af vores leverandør og er nu på jagt efter en ny. 

Det vi mangler et tilbud på:

Det vi skal have produceret er 10 forskellige printdesigns, der varierer på både for- og bagside.

Der er 3 forskellige farver t-shirts og 4 forskellige størrelser pr. farve. 

Vi vil gerne have vævet nakke label og vaskeanvisning syet i tøjet.

Vi er en "ny" virksomhed og første ordre vil derfor være i en mængde på ca. 300 t-shirts. 

Det vi leder efter er en producent der vil kunne levere varen - også på længere sigt, da vi håber på et stærkt samarbejde. 

Kan du producere ovenstående eller ved hvor man kan?  Kontakt mig! 

Mail: ltrj@hotmail.com

Mobil: 2064 5831

Mvh. Lasse Jensen

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 13:45

Hej Lasse

Vi producerer en del T-shirts og og har løbende produktion igang hele året.

Et lille godt råd er at prøve at minimere jeres kollektion en smule i starten. Hvis i skal have 300 t-shirts i 3 forskellige farver kan det blive en meget dyr omgang at få jeres jersey indfarvet og i har ikke mulighed for at bestille bomulden ud fra jeres ønskede specs. med mindre i er heldige at finde nogle der ligger inde med præcis det materiale i skal bruge. Derfor er der ikke mange producenter der er interesserede i at tage ordren.  

Du er velkommen til at skrive mig en mail, så kan vi tage en snak om hvordan i får det bedste ud af jeres produktion. 

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 10:32

Hej Lasse

Jeg har kontakt til fabrikker verden over. og kan sagtens hjælpe dig med det. Syntes dog ikke 300 lyder af meget når i skal til at starte eget firma ? med mindre det selfølgelig er 300 Small, Medium, Large, osv af vært design ?

Men du skal da være velkommen til at kontakte mig, så kan jeg kontakte en af fabrikkerne i tyrkiet, bangladesh eller lign. ?

mvh.
Christopher Heilmann 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 10:32

Hov min fejl

ch @ chmedia.dk - uden mellemrum.

eller 5182 9999

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:18

Når mængden ik er større, så kontakt et dansk trykkeri, og lad dem varetage opgaven!

Selvom det måske koster 10-15-20 kr mere pr tshirt, så er det billigere i sidste ende, da I undgår kommunikations problemer, indfortoldning, dyr fragt samt meget mere... Så I spare simpelthen pengene på de øgede omkostninger og risikoen!

Når I senere hen kan bestille større mængder, så kan I begynde at kigge ud i den store verden efter en producent ;D

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:25

I må gerne sende det hele til mig og jeg skal lave en pris på det ! 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:45

Det ku' være fedt. Skal jeg sende det på din egen e-mail eller bare til tex-tryk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)