Vi producerer en del T-shirts og og har løbende produktion igang hele året.
Et lille godt råd er at prøve at minimere jeres kollektion en smule i starten. Hvis i skal have 300 t-shirts i 3 forskellige farver kan det blive en meget dyr omgang at få jeres jersey indfarvet og i har ikke mulighed for at bestille bomulden ud fra jeres ønskede specs. med mindre i er heldige at finde nogle der ligger inde med præcis det materiale i skal bruge. Derfor er der ikke mange producenter der er interesserede i at tage ordren.
Du er velkommen til at skrive mig en mail, så kan vi tage en snak om hvordan i får det bedste ud af jeres produktion.
Med venlig hilsen
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Jeg har kontakt til fabrikker verden over. og kan sagtens hjælpe dig med det. Syntes dog ikke 300 lyder af meget når i skal til at starte eget firma ? med mindre det selfølgelig er 300 Small, Medium, Large, osv af vært design ?
Men du skal da være velkommen til at kontakte mig, så kan jeg kontakte en af fabrikkerne i tyrkiet, bangladesh eller lign. ?
Når mængden ik er større, så kontakt et dansk trykkeri, og lad dem varetage opgaven!
Selvom det måske koster 10-15-20 kr mere pr tshirt, så er det billigere i sidste ende, da I undgår kommunikations problemer, indfortoldning, dyr fragt samt meget mere... Så I spare simpelthen pengene på de øgede omkostninger og risikoen!
Når I senere hen kan bestille større mængder, så kan I begynde at kigge ud i den store verden efter en producent ;D