Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du AW Media?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi er blevet kontaktet af AW Media, som vil køre en Google Adwords kampagne for os.

Da vi ikke rigtig kender dem er vi en lille smule nervøse for om pengene vil være givet godt ud.

I øjeblikket bruger vi ca. 4000 kr på Google annoncer pr. måned. AW media skal have 30% af dette beløb + moms.

Kan i give et godt råd om AW Media? Er de dygtige nok til det, de laver? Og bliver pengene mon tjent hjem igen?

/Nina

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hiv lige fat i mig i en pb.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 08:59

Jeg kender ikke AW Media, men til gengæld bruger jeg et firma der hedder I Marketing, og indtil videre kan jeg kun sige positivt om dem. Christian fra IMarketing skriver også herinde på Amino.

På min side er der kommet betydeligt flere besøgende end da jeg selv tidligere kørte min google kampagne. Christian kan også hjælpe dig med konverteringsoptimering.

Selv er jeg også blevet kontaktet af AW Media flere gange over telefonen, uopfordret.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:40

Hej Nina.

Jeg kender ikke AW Media, men de virker da umiddelbart seriøse nok ud fra deres hjemmeside - her tænker jeg primært på deres administrationsløsninger.

Prisen på 30% er også helt normal.

Jeg kan dog tilbyde dig adminidtrationsaftaler til 20% ved et estimeret budget på 4.000 kr. pr. mdr. Ring eller skriv os, hvis der er interessant med en dialog.

Vores speciale er danske webshop men alle brancher er velkomne. Du kan få oplyst referencer som du kan kontakte, ved henvendelse til os.

Fortsat god dag! 

Johannes

www.jatilroi.dk

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 32
Fra  SimplexWeb.dk Skrevet kl. 11:05

Hej,

Jeg benytter AW-media. Jeg må desværre indrømme at mine erfaringer med dem ikke er specielt gode.

På den negative side:

• Min kampagne ansvarlig besvar ikke de mails jeg sender.
  • Jeg blev lovet en løbende opfølgning på min kampagne… har ikke hørt fra dem siden start december.
  • Har lidt indtryk af at min kampagne pt bare står og passer sig selv. Der har ikke været ændringer på den siden december, så vidt jeg kan se. Der er således ikke særlig mange klik - hvilket ikke nødvendigvis er dårligt, men de klik der kommer, generer ikke noget salg.

På den positive side:

• I november og december, da der var der var fokus på min kampagne, gav denne mange besøgende.
  • Du har adgang til "back end", dvs. du kan se hvad der sker med din kampagne.

Håber du kan bruge ovenstående.

Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:05

Hej Rugholm,

Indledningsvis vil jeg sige, at jeg er overrasket over at se dit indlæg her, da du ikke har udtrykt overfor os, at du ikke er tilfreds. Men hvis du føler, at du har fået mindre opmærksomhed end du er blevet lovet, kan dette ikke være andres fejl end vores, hvilket jeg naturligvis skal beklage.

Jeg vil kort kommentere de tre negative punkter.

Hvad angår manglende svar på emails, har jeg taget dette alvorligt nok til at indlede en mindre intern undersøgelse, idet vores service er vældig højt prioriteret. Jeg har ikke kunne finde frem til nogen mails fra dig som ikke er blevet besvaret, men jeg kan se, at der var en mail, som du først fik svar på efter en uge, hvilket vi beklager og selvfølgelig strammer op på.

Det er rigtigt, at du blev kontaktet mere i starten, da vi testede hvad der fungerede bedst, men nu kører kampagnen, som vi har aftalt og der har derfor ikke været behov for yderligere dialog. Vi er under halvvejs i din kampagnes forløb og du ville blive kontaktet af os igen, når du var halvvejs. Vi vil selvfølgelig kontakte dig nu, og du er også altid velkommen til at kontakte os når som helst.

Den lave trafik på din kampagne skyldes, at du har bedt os sænke tempoet. Med hensyn til salg, er der mange faktorer der spiller ind, og vi har kun haft til opgave at sende relevant trafik ind på din side. Hvis der skal genereres flere salg, hurtigere, har vi brug for flere beføjelser. Vi vil gerne udvide på flere produktgrupper og det ville være en stor fordel at arbejde med udvalget af forskellige varegrupper.

Vi har al mulig interesse i at gøre dig til en glad og tilfreds kunde, og da der stadig er tid og kredit til at vi kan tilpasse kampagnen, håber vi, at vi kan få udredt de eventuelle misforståelser, og du kan blive fuldt tilfreds med vores arbejde.

Med venlig hilsen

David L

70702870

Projektadministrator 

AW-media.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)