Hej Rugholm,
Indledningsvis vil jeg sige, at jeg er overrasket over at se dit indlæg her, da du ikke har udtrykt overfor os, at du ikke er tilfreds. Men hvis du føler, at du har fået mindre opmærksomhed end du er blevet lovet, kan dette ikke være andres fejl end vores, hvilket jeg naturligvis skal beklage.
Jeg vil kort kommentere de tre negative punkter.
Hvad angår manglende svar på emails, har jeg taget dette alvorligt nok til at indlede en mindre intern undersøgelse, idet vores service er vældig højt prioriteret. Jeg har ikke kunne finde frem til nogen mails fra dig som ikke er blevet besvaret, men jeg kan se, at der var en mail, som du først fik svar på efter en uge, hvilket vi beklager og selvfølgelig strammer op på.
Det er rigtigt, at du blev kontaktet mere i starten, da vi testede hvad der fungerede bedst, men nu kører kampagnen, som vi har aftalt og der har derfor ikke været behov for yderligere dialog. Vi er under halvvejs i din kampagnes forløb og du ville blive kontaktet af os igen, når du var halvvejs. Vi vil selvfølgelig kontakte dig nu, og du er også altid velkommen til at kontakte os når som helst.
Den lave trafik på din kampagne skyldes, at du har bedt os sænke tempoet. Med hensyn til salg, er der mange faktorer der spiller ind, og vi har kun haft til opgave at sende relevant trafik ind på din side. Hvis der skal genereres flere salg, hurtigere, har vi brug for flere beføjelser. Vi vil gerne udvide på flere produktgrupper og det ville være en stor fordel at arbejde med udvalget af forskellige varegrupper.
Vi har al mulig interesse i at gøre dig til en glad og tilfreds kunde, og da der stadig er tid og kredit til at vi kan tilpasse kampagnen, håber vi, at vi kan få udredt de eventuelle misforståelser, og du kan blive fuldt tilfreds med vores arbejde.
Med venlig hilsen
David L
70702870
Projektadministrator
AW-media.dk