Jeg vil så lige være så fræk at foreslå, at du er knapt så doven og fortæller os lidt mere om din ydelse, og hvad du kan i forhold til dine konkurrenter. Jeg har i hvert fald ikke hverken tid eller energi til at gætte mig til det!
Mvh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Neeej, der er vel nok at lave her klokken 12 om natten
Men ok: Konceptet består i al' sin enkelthed i at jeg har 3 pakkeløsninger til dem der ønsker en corporate identity. Pakkerne indeholder hver sine muligheder og kan frit kombineres ...
Det handler om logo, hjemmeside, visitkort, facebook-side, fotografering, tekstforfatning, brevpapir osv ...
Man burde kunne klikke på hver pakke og læse mere. Desuden virker det ret fastlåst, selvom du skriver at de frit kan kombineres. Det virker også underligt at Facebook ikke er med i den dyreste.
Lav evt. noget, hvor man kan flytte hver af de dele man ønsker over i en række. Prisen opdateres så hver gang man tilføjer eller fjerner et ikon.
Tak for feedback. Jeg har også tænkt på det med at flytte ikonerne, det ku' være cool. Men jeg ved ikke lige hvordan jeg rent teknisk skal gribe den an :-)
Og ja, ikonerne skal ha' funktionen som "læs mere" har ...
Hmm, ja måske. Men det er et koncept som er en del af twistwork som jo har en identitet. Og en stor del af denne identitet er også flyttet med over ... Måske skal afsenderen være tydligere ...
Og tak for dit link, men det løser ikke den største udfordring, nemlig at det jo reelt skal være en regnemaskine. Men det må jeg købe mig til ude i byen :-) Man skal jo gøre det man er bedst til :-)
Og tak for dit link, men det løser ikke den største udfordring, nemlig at det jo reelt skal være en regnemaskine. Men det må jeg købe mig til ude i byen :-) Man skal jo gøre det man er bedst til :-)
Jo det gør, faktisk. At sætte det sammen til en fancy regnemaskine kan ikke tage lang tid når først drag n drop virker.
Siden ser fin ud, men når man ingen steder kan trykke, siden intet logo har og man skal scroll ned for at finde ud af at det rent faktisk bare er en reklame, så synes jeg ikke det er helt optimalt.