Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp BaseBook til at være mere smart end tyven, tak :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

fejl - beklager

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

BaseBook:

Tak for feedback.

Spørgsmålet er hvordan man formår at få et budskab ud til personer som bor i Danmark, England og tyskland osv - må en måde så det ikke virker forvirende.

Ved designet - så vil jeg tage din feedback til efterretning og forenkle dette.

Tak for din feedback.

Hej,

http://www.spamfighter.com/ håndtere det med budskab på mange sprog på en god måde.

 

Yderligere kommentarer fra førstehåndsindtrykket.

Hvis jeg vælger engelsk fra forsiden, så havner jeg i en sprogmæssig blindgyde, jeg kan ikke komme tilbage til dansk ved hjælp af menuerne.

Siderne loader meget langsomt, skynd jer at få alt det java væk. :-)

Når jeg (under dansk) går ind og ser på listerne over stjålne sager, så kommer der en del tyske anmeldelser frem - er det relevant for mig? Umiddelbart synes jeg ikke det er relevant, men måske har jeg misforstået konceptet.
(Ham gestohlen.org har godt nok svært ved at passe på sine ting ;-))

Jeg mangler en mulighed for at komme tilbage til forsiden inde fra listerne over registrerede enheder.

Inde på listerne er der en mulighed for at vælge sprog via en dropdown, men ligemeget hvilket sprog jeg vælger er registreringerne de samme og reklamerne er stadig på dansk.

Heller ikke i ovennævnte dropdown-boks er det muligt at  vælge dansk, I gør det svært for en førstegangsbruger at komme i gang. Normalt ser man sig lige lidt om på et site inden man registrere sig, men når jeg har kigget mig lidt omkring er det tæt på umuligt at finde tilbage til mit eget sprog eller blot komme til forsiden. Under normale forhold havde jeg forladt sitet for længe siden.

Hvad mener I med at min efterlysning er "online på Google efter 1-2 timer"? Køber I addwords på efterlysningerne, eller har I en aftale om at blive crawlet en gang i timen?
Eller misforstår jeg hvad I mener med "online på Google".

 

I har en rigtig god idé, men der mangler en del i at få gennemarbejdet en plan for hvordan vi som kunder skal bruge produktet, pas på med at gå ud for tidligt - det er utroligt svært at få kunderne til at vælge tilbage hvis først de har kasseret produktet.

 

HTH
/Brian 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

BaseBook:

Tak for feedback.

Spørgsmålet er hvordan man formår at få et budskab ud til personer som bor i Danmark, England og tyskland osv - må en måde så det ikke virker forvirende.

Ved designet - så vil jeg tage din feedback til efterretning og forenkle dette.

Tak for din feedback.

Som du sikkert ved er det ikke google.com i ligger godt på men google.dk og folk fra tyskland England mv. bruger ikke google.dk i ligger godt på google.dk da siden er i flash derved kan google ikke læse teksten der står på siden

hvorfor oveni ligger bedste dk er der disse her grunde

server hvor ligger den

links fra dk , det er noget af det afgørende , du findes godt på google.dk og ikke det ønsket sted som er google.com

ikke engelske tekst i flash og det kan google nærmeste ikke læse

meta beskrivelse læser google med vurdere mere efter links da den ikke kan læse teksten på siden , google har svært ved at flash

konklusion ønsker findes godt på høje konkurrence ord på google.com mv. vigtigt google kan læse siden dette betyder alt flash laves om til almindelig tekst , ser næsten ud til ny hjemmesiden er lettest

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din feedback Brian.

Formålet med at vi ønsker jeres kommentarer er netop at få en feedback vi kan arbejde med. Du har givet os ting at tænke over som vi vil arbejde med. Når man er i sådant en projekt – er det selvfølgelig et problem at man sidder med fingrene så land nede i projektet – da det som er indlysende for os – da vi kender projektet i mindste detalje – på ingen måde er indlysende for personer som besøger os for første gang. Så endnu en gang tak for din – og alle de andres feedback. Big Smile

Fortsæt endelig med feedback. Big Smile

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

*

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

*

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din feedback Brian.

Formålet med at vi ønsker jeres kommentarer er netop at få en feedback vi kan arbejde med. Du har givet os ting at tænke over som vi vil arbejde med. Når man er i sådant en projekt – er det selvfølgelig et problem at man sidder med fingrene så land nede i projektet – da det som er indlysende for os – da vi kender projektet i mindste detalje – på ingen måde er indlysende for personer som besøger os for første gang. Så endnu en gang tak for din – og alle de andres feedback.

Fortsæt endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt er da sket , men google er smartere end jer på et tidspunkt opdager de den skjult tekst på siden , så måske ide at fjerne den

Godt tips skriv teksten så den kan ses og finde en anden måde at siden bliver indekseret godt i google 

Husk god ide lav flashen øverste , at lave der ald tekst i alm HTLM.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil jeg sige at det er et fedt projekt, lidt sjovt sad selv med tanken for lidt siden nå men til jeres side.

 

Jeg syntes jeres forside virker nogenlunde okay, den kan være lidt forvirrende med hvordan man ser hvilke ting der er efterlyst, også er der vildt mange overskrifter i samme størrelser at jeg ikke ved hvilken jeg skal kigge på først og lukker egenligt hurtigt ned for den.


Men jeg kommer så til jeres registrerings database, hvor jeg syntes phpbb delen skal slettes helt, da jeg går ind under en kategori for at se hvilke ting der er efterlyst kan jeg ikke se hvor tingene er blevet stjålet, hvad dusøren er osv uden at folk har skrevet det i deres forum overskrift.
Syntes nu der skulle sættes noget andet system op som database som er lidt mere overskueligt.
For lad os sige at knallert listen bliver på 1000 efterlysninger, så bliver det alt for uoverskueligt at kigge alle sammen igennem.

 

Forsiden syntes jeg godt kan gå, men jeg ville helt klart lave om på jeres database til noget der er lavet fra bunden!


Det var min mening.

Simon Schmidt

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget spændende projekt i har gang i.

Var lidt irreteret over jeg ikke lige kunne gennemskue hvad der foregik og hvad siden gik ud på.

Men spændende projekt i har og med potentiale efter min mening så klø på og hjemmesiden er også fin men selvfølgelig altid plads til forbedringer. Rent visuelt efter min mening er de standard buisness billeder irreterende og upersonlige men omvendt giver de også en tryghed.

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)