hej fejl - beklager
|
BaseBook:Tak for feedback.
Spørgsmålet er hvordan man formår at få et budskab ud til personer som bor i Danmark, England og tyskland osv - må en måde så det ikke virker forvirende.
Ved designet - så vil jeg tage din feedback til efterretning og forenkle dette.
Tak for din feedback.
Hej,
http://www.spamfighter.com/ håndtere det med budskab på mange sprog på en god måde.
Yderligere kommentarer fra førstehåndsindtrykket.
Hvis jeg vælger engelsk fra forsiden, så havner jeg i en sprogmæssig blindgyde, jeg kan ikke komme tilbage til dansk ved hjælp af menuerne.
Siderne loader meget langsomt, skynd jer at få alt det java væk. :-)
Når jeg (under dansk) går ind og ser på listerne over stjålne sager, så kommer der en del tyske anmeldelser frem - er det relevant for mig? Umiddelbart synes jeg ikke det er relevant, men måske har jeg misforstået konceptet.
(Ham gestohlen.org har godt nok svært ved at passe på sine ting ;-))
Jeg mangler en mulighed for at komme tilbage til forsiden inde fra listerne over registrerede enheder.
Inde på listerne er der en mulighed for at vælge sprog via en dropdown, men ligemeget hvilket sprog jeg vælger er registreringerne de samme og reklamerne er stadig på dansk.
Heller ikke i ovennævnte dropdown-boks er det muligt at vælge dansk, I gør det svært for en førstegangsbruger at komme i gang. Normalt ser man sig lige lidt om på et site inden man registrere sig, men når jeg har kigget mig lidt omkring er det tæt på umuligt at finde tilbage til mit eget sprog eller blot komme til forsiden. Under normale forhold havde jeg forladt sitet for længe siden.
Hvad mener I med at min efterlysning er "online på Google efter 1-2 timer"? Køber I addwords på efterlysningerne, eller har I en aftale om at blive crawlet en gang i timen?
Eller misforstår jeg hvad I mener med "online på Google".
I har en rigtig god idé, men der mangler en del i at få gennemarbejdet en plan for hvordan vi som kunder skal bruge produktet, pas på med at gå ud for tidligt - det er utroligt svært at få kunderne til at vælge tilbage hvis først de har kasseret produktet.
HTH
/Brian