Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopi - eller tilfældighed??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er naturligvis ikke til at sige, men skal jeg være helt ærlig, så er designet jo ikke særligt unikt...ligesom et leopard-mønster. Det er vist, hvad det er - hverken mere eller mindre!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:24

Rikkepigen:

Men ja, vi synes også designet er ualmindeligt tæt på vores. Og nej, selvfølgelig er det ikke fuldstændigt banebrydende at lave noget i sort/hvide ko-pletter, men de kan jo så til gengæld laves på mange forskellige måder...og det dér ligner goooodt nok vores meget, synes jeg.

Jeres design er klart flottest.

Så lige for nogle uger siden et lille kort videoklip på youtube der handler om ">kollektiv intelligens / bevidsthed - egentlig skulle jeg bare se nogen musikvideoer, men kom af nogle omveje ind på den video.

Undskyld for afsporingen, men syntes bare at det var spændende nu hvor emnet om 'mistanke' om 'industrispionage' blev bragt på banen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:02

De ligner da overhovedet ikke hinanden. Skal snart være bedstemor og jeg ville helt klart vælge din. Den anden kan jeg ikke engang lide!

Men derfor kan de selvfølgelig godt have hentet inspiration... er det ikke det samme, som at alle drengebørn på et tidspunkt kom til at hedde Victor, selv om alle forsøgte at finde på et helt originalt navn?

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 12:41

Syntes helt klart jeres er den fedeste, har lige været inde og bestille lidt til den mindste på 6 måneder :-) Så tak for linket.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:14

Ooooh, hvor er det dog skønt I bedre kan lide vores. Juhuuu....
Og Camilla  - tak for ordren:-) Jeg håber I bliver rigtig, rigtig glade for det hele!

@Fashionseller - du har så evigt ret i, at vi ikke skal tænke i jura...og det har slet heller ikke været vores intention. Overhovedet ikke, faktisk. Jeg synes bare de er lidt mere u-seje som mærke end jeg måske gjorde førhen.
Det kommer bag på mig, at et så forholdsvis stort dansk mærke ikke har større ambitioner.

Men ja, vi er da også lidt stolte over muligvis at være en slags trendsættere:-)) Den HAR godt nok også været væsentligt mere populær end vi nogensinde forestillede os:-)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:21

Hvor fandt Camilla det link til din forretning?? Jeg vil da også gerne ind og kigge...

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 20:24
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 11:43

Hej Rikke

Jeg har ikke modtaget noget fra dig, hvornår kan jeg forvente levering?

VH Camilla

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)