Hej Alle Har lige nu et wordpress template installeret fra den tidligere ejer af min side, men er virkelig ikke glad for hverken design eller manglen på brugerinteraktion gennem facebook-like-knapper og lign. (se livinglikejamesbond.com/blog ) Så kender nogen af jer en god wordpress template der er:
Da det bare er til min blog hørende til min salgsside (content for SEO og besøgende) er der ikke brug for adsense-brugervenlighed. Bare en blog til at poste mine artikler, lade folk kommentere og trykke "like" osv. Jeg ved jeg bare burde browse gennem templates, men min erfaring siger mig at der er langt imellem de gode, og jeg er næsten sikker på at en masse af jer allerede ved hvor der er gode templates at finde :) Håber I kan anbefale nogen. På forhånd tusind tak! Asbjørn |
Prøv http://themeforest.net/category/wordpress - billige lækre templates (bruger dem ikke selv, men har hørt godt om dem). Jeg bruger personligt studiopress templates (de er lidt dyrere, men man kan købe en stor pakke og få meget rabat) i mit firma, linde-media, som tilbyder billig hjemmeside til iværksættere og selvstændige.