Har fornyligt oplevet at have Telia i røret 3 gange på 14dage. Den tredje gang tror jeg vist at de forstod budskabet. Nej Tak. Enten må Telia være pivpressede økonomiske eller også fungerer deres interne system ikke. Det er ikke just Telia jeg vil anbefale til andre i fremtiden.
|
Når jeg har overskud til det, skriver jeg ned, hvad sælgeren har fortalt mig (når jeg synes, at det går over mine grænser). Derefter kontakter jeg den respektive ansvarlige og skriver, om det virkeligt kan passe, at det er deres politik.
Ofte sker der jo det, at den ansvarlige bliver glad for at finde ud af, hvordan det står til, og de har faktisk både kvitteret for det med bøger og billetter som undskylding - inkl. et løfte om, at jeg ikke bliver ringet op igen, hvilket jeg så heller ikke bliver.
Det er mit håb, at det så også kan bidrage til, at der opstår eftertænksomhed i virksomheden og andre ikke bilver belemret en anden gang.
Endelig er det min erfaring, at det ofte også hjælper at sige nej, tak og ikke kaste sig ud i forklaringer, for forklaringer er altid en undskyldning til at starte en forhandling. Derudover ønsker jeg dem en god dag, for det tror jeg ofte, de kunne have brug for.