Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telia har Danmarks mest irriterende telefonsælgere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal ret meget til for at jeg gider hidse mig op over telefonsælgere. Faktisk er det aldrig sket førend jeg var så uheldig at blive fanget i Telias mulige-kunder-vi-skal-ringe-til-hver-uge-indtil-de-bryde-sammen-og-køber-noget liste. Gang på gang har jeg fortalt dem at jeg stadig ikke er interesseret. Jeg har bedt dem om at slette mig fra deres liste, det må de så åbenbart ikke, men de vil da notere at jeg har frabedt mig yderligere tilbud. Det holder så lige præcis én uge, så ringer den næste nyudklækkede sælger i rækken.

Jeg kan høre fra mange af mine kollegaer at de er udsat for præcis den samme telefonstorm fra Telia.

Hvorfor findes der ikke et spam filter til nævenyttige telefonsælgere/spammere, ligesom til e-mail?

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:42

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 11:42

Det er en træls historie. Kan du ikke bare lægge på med det samme de ringer op? det plejer jeg at gøre hvis det samme firma ringer flere gange! Så spilder du ikke din tid!

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:47

Åh ja Telia!

Jeg har også haft mine kampe med Telia et utal afgange. En sælger love mig ikke at ringe det næste halve år, 14 dage efter var den gal igen og med sikkerhed i skikkelse af af selv samme sælger. Da jeg henviste til vores aftale om 6 måneders "pause" tænte han fuldstændig grasat med en lang smøre indeholdende en masse ukvemsord som jeg ikke skal gengive her.

Men det er faktisk ved at være noget tid siden jeg har hørt fra dem, så er det spænede om det starter igen med dette indlæg, kunne være sjovt om de følger med her!

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 11:48

@Nicolaj Sjov nok idé. Jeg tror dog at det vil aflede en del spørgsmål fra sælgeren og det vil jeg gerne undgå.

@Andreas Jo det kunne jeg godt, men jeg må indrømme at jeg synes at det er lidt strengt fordi at sælgerne altid lyder som om de er meget unge og det er tydeligvis aldrig er dem der har ringet til mig før. På den anden side kan det jo være at det er det der skal til førend de forstår det.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 11:52

@Jacob Aha så det kommer i bølger? Men det ville være fantastisk hvis Telia kiggede lidt med her.

Jeg er som sagt blevet ringet op af dem utallige gange og tilbudt det ene og det andet. Forleden ringede så en rigtigt flink sælger fra et af de konkurrerende firmaer (det var første dette firma har ringet til mig) og efter 5-10 minutter havde jeg købt et abonnement af ham.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:52

hvis du ikke har andre vigtige telefonopkald så bed dem om at vente - og lad dem vente.

Det er et beskidt kneb, - men for visse sælgere er det den letteste måde at slippe af med dem på.

det jeg synes der er mest tåbeligt ved telias salgsmetodik er at de ringer til eksisterende kunder og ikke aner man allerede er kunde.

Jeg har været kunde hos telia et par år (har lige sagt mit abonnement op hos dem) og har fået mange opringninger hvor de vil have jeg skifter til telia. spild af min tid - spild af deres tid.

Så jeg vil foreslå telia et fælles crm-system og ringelister til hele deres sælgerkorps

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:03

Jeg har selv haft nogle stykker i røret, men har dog været forskånet for de mest kradse og genstridige af slagsen.

Hvad med reklamebeskyttelse? Er det noget der batter i kampen mod fx irriterende telefonsælgere?

Mvh. LeonN c'',)

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:18

Det er også nemt at høre hvem der har egen sælgere og hvem der bruger eksterne firmaer.

Havde TDC i røret en dag og han ville sælge mig mobil abonnement, da jeg afviste interesse spurgte han høfligt hvilket selskab jeg brugte. Han måtte så indrømme at det kunne han ikke gøre bedre og at han faktisk selv brugt samme selskab privat.

Dejligt med en høflig og rolig sælger der ikke plaprer en masse ord ud i håbet af en enkel falder i baljen af smarte triks og ord.

Skulle jeg ansætte en sælger en dag, så var det squ ham det er jo tros alt tit sælgeren der er firmaets ansigt.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:43

Jeg har tidligere haft held med at fortælle Telia, at jeg netop har bundet mig for 24 måneder hos en af deres konkurrenter. Det bør ikke afføde en lang række spørgsmål, og sælgeren kan ikke gøre så meget - de vil jo ikke betale 24 måneders minimumforbrug for at få dig til at skifte. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)