Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd til billig webshop løsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej jeg har tænkt mig og lave en webshop med programmet "prestashop" men ander ik hvad webhotel og webpakker jeg skal vælge, har kigget på surftowns tilbuds pakker til 10/md. det første år men ved ik om den har det indhold som skal til

jeg søger et webhotel hvor jeg kan lave to forskællige hjemmesider (2 domænder) i samme pakke.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:15

Hej Lykke

En ganske almindeligt standard webhotel kan klare det du søger, men fravælg nu de billigste,
årsagen er den at der ofte ligger ca. 1.000 kunder på en server og dermed er der mange om at dele de samme ressourcer, dette kan have betydning for hvordan din webshop opleves af kunderne.

Når dette er sagt, tror jeg du har noget i stil med denne testside i tankerne :

http://www.yff.dk/

Det er en testside, men kan give dig en ide om hvad du får når du vælger prestashop.

Afhængigt af den type domæne du har, kan jeg sætte en løsning sammen til dig, hvis det kun er webhotel + domæner i dette tilfælde .com, .net. org, .dk domæner :

1 webhotel (gyldigt 2011 ud) + 2 domæner alt (gyldige et år) samlet pris : 700 kr. inkl. moms

Skal du også bruge hjælp til opsætning af prestashop + design, kan du få hjælp til dette også, men så må jeg vide mere om opgaven førend jeg kan give dig en pris på denne del.

Spørgsmål ?

jeg træffes på

tlf.: 61795118
Email : easywebhost@easywebhost.dk
http://www.easywebhost.dk/

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil absolut anbefale Meebox.net. Det er seriøst det bedste jeg har prøvet, og service er helt i top - som jeg ikke har set det andre steder. Skiftede bl.a. fra Surftown pga. service.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 27. Jan 11
Skrevet kl. 14:11

har også kigget på meebox :)

Tilmeldt 27. Jan 11
Skrevet kl. 20:20

ville deres pakke til omkring 30/md under billige kunne trække en lille webshop og hvad vil være bedst og starte med vis man vil have betalings service i webshoppen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)