Jeg har startet en affiliateside, hvor jeg skriver om forskellige udbydere og produkter. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få noget affiliate op på f.eks. Telenor, Telia, Iphone, 3 osv.
Skal jeg kontakte dem selv for at skaffe en affiliateordning? Eller er der en anden metode?
Jeg er partner hos Smartresponse-media, som ikke har nogen kampagner fra nogen af disse udbydere.
Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg har en masse stående men ingen reklamer (affiliate). Det tjener man jo ikke meget på. :)
Jeg har nu tilmeldt mig TD. Jeg synes ikke det er den mest brugervenlige side, men har fundet frem til at man skal have sin site godkendt.
Hvis jeg havde lavet min site fra bunden, havde det ikke været noget problem at sætte denne verify-kode ind. Men nu har jeg lavet min site igennem Mono.net.
Er der nogen der ved hvordan jeg får denne kode placeret i HEAD, når jeg ikke har adgang til den fulde HTML kode?
Koden er: <!-- TradeDoubler site verification 192**** -->
Jeg plejer som regel at kontakte Tradedoubler når jeg skal have verificeret et website, da jeg heller ikke har formået at få deres metode til at virke. De er som regel ret hurtige på mailen.
Når man lige har vænnet sig til deres hjemmeside er det nu rigtig fint at bruge, specielt deres deeplink metode.
Jeg bruger også Euroads, som jeg også kan anbefale, det er disse to jeg bruger til mine 2 sider om henholdsvis Mobilabonnementer og andet godt, samt Bleer på tilbud.
Mange tak for alle jeres svar! Jeg er dog et sidste spørgsmål.
Skal man rapportere ens indtjening via affiliate og adsense til skat? F.eks hvis jeg tjener 300 på affiliate og 50 på adsense, bliver jeg så beskattet af de 350 kroner? Også selvom jeg er privatperson og ikke firma?
3 har ikke i øjeblikket nogle affiliate kampagner hos nogen pt.
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.