Jeg har fået fingre i et kæmpestort lærred som jeg godt vil male noget "absurd" på.
Noget der sætter pisset i kog eller får tankerne i gang og derfor vil jeg høre jer om i havde nogle gode ideer til hvad der kunne være rigtigt fedt og få en masse opmærksomhed.
Det skal siges at jeg maler alle slags stil arter men realisme er min stærke side.
Men kom med nogle bud på hvad i syntes kunne være fedt at male på et kæmpe lærred (2x1,5m)
Uh den er svær... men hvad med et selvcentreret portræt af dig selv? Evt. et hvor du har tegnet kæmpe muskler på dig selv... Og det ironiske pift skal så være, at du har en MEGET lille tissemand... Alright super dårlig forslag :D (Juvenile, I know!)
Måske kunne du tegne noget der skildrer et samfundsproblem, som du interesserer dig for. Eller måske et miljøissue (ja ved godt det er meget brugt), ved at tegne en lille bitte jordklode med en kæmpe fabrik ovenpå, med masser af røg ud af skorstenene, og så en sol der er ved at blive kvalt.
OK., men jeg blev nu ikke så meget kloger af din sidste beskrivelse. Kender heller ikke din moralske og etiske grænser.
Nå, men her et par bud som evt. kunne inspirere til et eller andet.
1. Vend motivet på vrangen. 2. Lyn op til et kig bagved. 3. Lad en evt. handlinger være viklet ind i hinanden. 4. lav noget absurt/urealistisk. 5. Lad handlingen forgå på hovede.