Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om danskernes kommende feriebudgetter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner

Jeg har brug for lidt input, hvor stort tror i danskernes gennemsnitlige feriebudget bliver de kommende år ? bliver det mindre/ uændret/større.

Jeg har nu boet 3 år i Italien og synes jeg er ved at miste lidt af fornemmelsen for hvad der rør sig blandt danskere i Danmark, så håber i gider at komme med jeres bud.

Jeg har et mindre feriested i midt Italien, baseret på gamle stenhuse i en historisk bjergby, jeg har valgt at have huse til overkommelige priser uden stor luksus. Der er god interesse for konceptet og jeg vil investere i en mindre udvidelse, men så melder spørgsmålet sig, skal jeg følge den "sædvanlige vej" med hyggelige nyrenoverede gamle huse uden stor luksus, men med de nødvendige indretninger for 1-3 ugers aktiv ferie i Italien eller skal jeg overveje helt skrabede løsninger for billigere ferie tilbud eller skal jeg gå i den eksklusive retning for dyrere løsninger ???

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:30

Det bliver mindre. De sidste par år har folk haft ekstra penge bl.a. på grund af SP udbetaling for 2 år siden og noget lignende sidste år, som min hjerne ikke lige vil komme i tanke om pt. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:38

Feriebudgetter bliver nok ikke større.

Men umiddelbart ville jeg nok undersøge mellem-segmentet som du selv er inde på.

De helt skrabede løsninger tror jeg ikke på, da de fleste danskere (er dette din primære målgruppe?) hellere gældsætter sig for en "ordenlig" ferie, frem for at nøjes.

Hvordan tingene ser ud om 10år... tjaa... :-)

Pøj pøj med det.

Dbh. Chris
LED spot tilbud

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:40

Folk er påpasselige med deres penge og der er kommet 60.000 fuldtidsledige på et år.
Så forvent mindre.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:40

Jeg tror ikke de bliver mindre, jeg tror bare folk vægter anderledes. Faktisk tværtimod vil jeg sige, for danskerne vægter virkeligt det fri liv og det oplever de når de rejser.

Og hvis du har økonomi til det, så ville jeg satse på det lidt bedre, for det er der virkelig gæster til ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05

kunne google mig til flere rejser siger i hvert fald nogle sider , men hvorfor køber nogle måske flere rejser det er koldt i Danmark måske påvirker krisen os så vi skal væk og glemme den slemme hverdag  http://www.spies.dk/vinter-2011-2012

google flere rejser de fleste udbyder flere rejser , grunden er jo flere vil rejse , jeg ved ikke hvorfor måske er dansker lidt vanvittigt flygter fra krisen bruger mere end vi har , jeg har mange gæt men sikke en forgældet tid vi kan se frem til

http://www.presswire.dk/default.asp?o=1&pid=45146

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 08:56

Hej Finn

Jeg forventer at Danskerne vil bruge det samme budget på ferie i år. Ferie og samvær med familien er meget vigtig for os danskere.

Der er en tendens til at flere vælger at booke senere. Om det er i forventning om at kunne få en billigere ferie på last minute eller om det er for at se hvordan vejret arter sig i Danmark kan jeg ikke svare på.

Jeg synes jeres koncept lyder spændende og det vil jeg gerne høre mere om. Det kunne måske være interessant for jer at være repræsenteret på Medarbejderferie.net hvor vi hjælper virksomheder med at tilbyde deres medarbejdere spændende ferieoplevelser på fordelagtige vilkår.

Send mig en pb hvis du har lyst til en uforpligtende snak.

God dag.

MH
Bernt

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:48

Hej Amino venner

Tak for i gav jer tid.

Dejligt med noget ægte fornemmelse for danskernes feriebudgetter.

Det er lige hvad jeg har brug for, til afstivning af mine svindende fornemmelser.

De bedste hilsener

Finn 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)