Samtidig arbejder jeg på at blive en af de absolut bedste indenfor SEO, hvorfor jeg deltager i Mikkel DeMibs Master Class i SEO. Da jeg pr. 1. Februar er fortsat alene som freelancer har jeg et tilbud til de Aminoer der vil lidt mere end de bare selv kan. Tilbuddet får du her: - Linkbuilding, værdi 3500(som udgangspunkt ca 400 links, men hvilke type links og antal fastsætter vi så det passer bedst muligt) - Fri rådgivning om onsite optimering - Fastsættelse af konkrete mål som vi sammen arbejder efter - Månedlig rapport over det udførte arbejde, linkssamt forslag til den kommende måned PRIS: 3.900 DKK/måned Tilbuddet er målrettet dem som virkelig vil noget online. Det er suverænt billigt, da det skal være en spændende case for mig. Da jeg vil bruge en del tid på dette projekt, tilbyder jeg det kun til et 1-3 virksomheder, alt efter problemstillingerne og mulighederne i hvert projekt. Hvis du vil snakke nærmere, høre om et par cases eller andet, så kontakt mig på hej@nikolajastrup.dk. Læs mere om mig og læs et par kundeudtalelser på www.nikolajastrup.dk |
Hej Nikolaj. Har du en Skype, jeg kan tilføje?