Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til andel af ejerskab i webshop søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg søger en partner til at udvide min webshopwww.webonnet.dk – som er en webshop hvor vi sælger alt inden for professionelt gaming udstyr til den kræsne gamer, hvor kun det bedste er godt nok for en optimal spiloplevelse. Jeg leder primært efter en partner, som skal stå for markedsføring og salgs-delen, i og med at det er på dette område mine egne kompetencer og evner er mangelfulde, og hvor virksomheden ligeledes mangler forudsætninger for at vækste. Det er selvfølgelig ikke et krav, at det er disse kvaliteter min partner skal besidde - men det vil klart være en fordel. Der mangler ydermere ekstra kapital for at projektet for alvor kan vækste.

Den ideelle partner besidder derfor kvalifikationer inden for:  

- SEO – og er dygtig til at få gode Google placeringer.

- Jeg har på nuværende tidspunkt allerede mange besøgende på siden hvilket gerne skulle konverteres til gode konverteringsresultater i form af salg.

- Oprettelse og optimering af Google AdWords, affiliate, Facebook, m.m.

- Ydermere være en ildsjæl som brænder for at få mange besøgende og omsætning i webshoppen.

Jeg vil selv kunne bidrage med alt det administrative i virksomheden, såsom lager, bogholderi, osv. – så der er plads til, at du kan lægge alt din energi i dit fokusområde og beskæftige dig med markedsføringen.

Jeg leder efter en partner, som vil få andel af ejerskabet så vedkommende køber sig ind og ejer 50% af firmaet, hvorfor et ønske om et kapitalindskud også er en nødvendighed.

Lyder dette som noget, der tiltaler dig og er du den rette ildsjæl, så kontakt mig endelig på kontakt@webonnet.dk eller på en pm her på siden – så kan vi tage en snak, hvor jeg kan uddybe grundigere om projektet.

Med venlig hilsen

Webonnet

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal endelig ikke holde jer tilbage - I skal være velkomne til at smide en mail eller en privat beskedSmile 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, skulle have været PM :)

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelHH:

Er dette stadigvæk aktuelt ?
Hvis ja, Kontakt mig på Mhh1992@hotmail.dk

Nej, den er desværre solgt for længst.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)