Hej aminoer, Så er jeg, langt om længe, blevet færdig med min personlige blog, som jeg har i sinde (og allerede er tyvstartet på) at bruge, til alt hvad der vedrører min hverdag og dét jeg nu engang oplever i ny og næ.. spændende - som mindre spændende ;) Jeg har lagt utrolig meget vægt på, at designet skal afspejle mig selv (og åbenbart også min fetisch for trægulve på hjemmesider), så jeg kan få stablet noget personlig branding på benene.. og selv holde synes ud samtidig! Mine tekster skriver jeg fra hjertet, og jeg prøver i høj grad at udfordre mit sprog med henblik på at udvikle det til det bedre og at gøre mine tekster mere interessante at læse/skimme. Feedback ønsker jeg på design, tekster, domæne, kategorier - tjah, alt hvad I mener, der bør kritiseres! :) Læg især mærke til nyhedsbrevsfeltet der ligger i toppen - hvordan ser det ud hos jer? Jeg glæder mig til at høre fra nogle...
|
Hej Nikolaj.
Fetish for trægulve, hehe :-) Synes faktisk også, at det kan se ret godt ud.
Nå, men - jeg synes bestemt, at det er et tiltalende design, du er kommet frem til. Jeg er nok personligt lige en anelse mere til Curomedia-designet (har lidt mere karakter i mine øjne), men det er jo en smagssag - så der er sikkert andre, der vil have det på en anden måde. Men helt sikkert et behageligt design at se på. Ikke dårligt!
Dbh
Thomas